[Media in 2018] Daniel Ene (OMD Romania): "Consumul de televiune este la un nivel foarte mare in Romania, mai mult de sase ore pe zi. Record fata de tarile din jurul nostru si din intreaga Europa"

[Media in 2018] Daniel Ene (OMD Romania): "Consumul de televiune este la un nivel foarte mare in Romania, mai mult de sase ore pe zi. Record fata de tarile din jurul nostru si din intreaga Europa"

 Piata de publicitate isi revine in 2018, spune Daniel Ene, COO OMD Romania. Este posibil chiar sa se apropie de nivelul de investitie TV din 2008, care a fost anul record. Asta, dupa ce 2017 a aratat ca piata evolueaza din punct de vedere al calitatii si s-a produs o schimbare de mentalitate.

Aceasta criza de supraincarcare a mediilor de comunicare, dublata de reactia consumatorilor la valurile de publicitate pe care le primesc in fiecare clipa, ne-au obligat pe toti sa realizam ca lucrurile nu mai pot sa se desfasoare in rutina trecuta.

Am vrut sa vedem cum arata mai exact piata de media in 2018: care au fost tendintele de anul trecut care inca o influenteaza, care sunt schimbarile pe medii, ce categorii au crescut, cum au evoluat obiceiurile de consum, unde sunt piedicile. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related