cv30, un start-up de Employer Branding adresat generatiei millennials

cv30, un start-up de Employer Branding adresat generatiei millennials

Cu background in marketing, management si vanzari, Lavinia Vladu si Radu Daniel si-au deschis propria agentie de BTL. Asta prin 2013. Apoi lucrurile au luat-o pe un fagas bun si tot mai multe proiecte aterizau pe masa lor, de aici nevoia unei echipe mai mari. S-au dus catre site-uri generaliste de recrutare. Insa oamenii potriviti intarziau sa aplice, iar in alte parti, nu aplica nimeni; situatie care a generat o solutie si o idee de business, in acelasi timp. O platforma unde companiile isi pot publica, pe langa joburile disponibile, si un profil sau o scurta poveste despre echipa, mediu de lucru si alte aspecte ce ar interesa un posibil angajat cu ganduri serioase. Totul in ideea unui FIT cultural, cum spun Lavinia si Radu, adica omul sa se potriveasca bine in organizatia lui.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related