Cererea nu mai depășește oferta de niște ani, dar Mihaela Ciortan (HR Manager, Mercury360) spune că domeniul publicității continuă să atragă tinerii. Veniți la interviuri, juniorii se arată cel mai interesați de conturile pe care vor lucra și de mediul de lucru (în condițiile unui salariu competitiv); misiunea lor numărul 1: portofoliul. De cealaltă parte, seniorii iau mai mult în calcul remunerația, dar și reputația sau stabilitatea unei agenții ca potențial loc de muncă. Cu toate astea, din experiența ultimilor 2 ani, Mihaela spune că mulți dintre seniori sunt tentați de ideea anului sabatic în afara țării sau aleg să meargă la client; în același timp, tot mai multora le surâd avantajele freelancingului în detrimentul beneficiilor de angajat.
[Publicitatea la HR] Mihaela Ciortan (Mercury360): În contextul actual al pieței, peste 40% dintre colegii mei au o vechime mai mare de 5 ani în agenție
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: