În căutarea relevanței poveștii, Toni Bunăiașu a dat creația pe strategie

În căutarea relevanței poveștii, Toni Bunăiașu a dat creația pe strategie

Nu se intampla in fiecare zi in publicitate (si nici nu e usor), dar unii o fac. E vorba de trecerea, cu arme si bagaje, de la creatie la strategie. Desi, daca e sa-l intrebati pe Toni Bunaiasu (Strategic Marketing Planner la g7 Romania), trecerea asta nu este deloc atat de abrupta sau definitiva, cum am putea crede. Armele si bagajele raman acolo, iar in noul rol iti construiesti altele.

Sunt multe abordari creative care se aplica la fel de bine in strategie. Amandoua isi propun sa creeze o realitate noua. Strategia cauta eficienta si relevanta povestii sau a comunicarii, creatia ii da savoarea aia irezistibila.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related