Care sunt secretele unei relații atât de longevive între Client și Agenție, călite an de an în pitchuri de creație?
Așa cum scrie și la carte, încrederea este totul: încrederea Clientului că Agenția va livra mereu proiecte de senzație, senzații tari românești. Plus întotdeauna elementul-surpriză, astfel încât niciunul dintre cei doi parteneri să nu intre în rutină și propuneri banale.
De aceea, nici anul acesta Agenția, ACTIV AD, nu s-a dezmințit în a-și impresiona partenerul de business de 9 ani, KANDIA Dulce, cu o campanie de celebrare a Dragobetelui în care limbajul tinerilor este tradus direct pe românește.
Astfel, Agenția a dat o nouă față și un nou tone of voice cunoscutelor emoticoane cu expresii precum: nu mă mai aburi, îmi iau inima în dinți, am călcat pe bec, mă scoți din pepeni, mi-a căzut fața, mi-ai căzut cu tronc.
Pe lângă pack-ul de emoji ROMânești care poate fi descărcat de pe site-ul ROM Autentic, campania de Dragobete activează in-store și în cele mai mari lanțuri de retail din țară, câștigătorii fiind premiați cu seturi de 2 tricouri emojionate pentru el și ea, vouchere pentru o experiență inedită în doi și premiul cel mare, un set de 2 iPhone 8.
Și ca să vedeți că dragostea chiar durează pe puțin 9 ani, iată cum s-a derulat relația ROM - ACTIV AD în toată această perioadă:
Iar dacă puneți la socoteală încă 9 ani obțineți cea mai frumoasă vârstă, cea de 18 ani, pe care Agenția o împlinește anul acesta și pe care vrea s-o sărbătorească ca pe un majorat în toată puterea cuvântului.
„Ați uitat de Dragobete? Nu în 2018, când România sărbătorește 100 de ani de la Marea Unire! În mod deja tradițional, Rom marchează și de această dată sărbătoarea românească a dragostei, Dragobetele. Mai mult ca oricând ne dorim ca acțiunile și comunicările noastre să fie despre români și România. Așa că am “românizat” un simbol recunoscut al comunicării din prezent, emoticoanele, și am creat un set de 6 “Emoji ROMânești” care ilustrează expresii tipic românești precum Mi-ai căzut cu tronc sau Îmi iau inima în dinți.", Diana Bârlan, Group Brand Manager, Kandia Dulce