Exista foarte putine femei in functii de conducere la creatie, in Romania si pretutindeni. De aici au pornit Simona Suman (Group Creative Director MRM Worldwide Romania) si Sandra Bold (Senior Copywriter Publicis London) cand au pus cap la cap seria de intalniri Lady Steps, un proiect trecut cu "flying colours" de boardul ADC Romania si ajuns in 2018 la al doilea sezon. Pe masura desfasurarii evenimentelor Lady Steps din 2017, Simona si Sandra si-au dat seama ca discutia feminismului - si cea mare, a diversitatii - sunt mai mult decat necesare in contextul industriei de comunicare romanesti. Iar acum, in 2018, Lady Steps trece la un nou capitol pe care l-am putea intitula "empowerment". Spun fondatoarele:
Incepe al doilea sezon de Lady Steps. "Avem in plan ca fiecare eveniment sa abordeze o tema diferita legata de leadership"
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: