Influencer Marketing este o industrie care, de la an la an, continuă să crească vertiginos. În următorii cinci ani, este planificată o creștere a pieței de la 5 la 10 miliarde de dolari. Pentru a răspunde cerințelor brand-urilor în căutare de influenceri, tot mai multe companii încearcă să-și eficientizeze serviciile.
În acest sens, Makeover Buro și-a adăugat un serviciu în plus la portofoliu, și anume, cel de talent management. Ce presupune acesta?
Agenția este dispusă să investească timp, cunoștințele în domeniu dobândite de-a lungul prezenței pe piață și resurse întru creșterea și dezvoltarea noului val de influenceri.
"Agențiile de talente reprezintă, în mod obișnuit, influencerii cu milioane de adepți, dar noi lucrăm cu cei de talie mica spre medie. Odată ce un influencer trece peste 100k followeri, performanța lor tinde să scadă, tocmai de aceea, deseori, un micro-influencer poate avea un engagement mult mai mare față de unul macro.", spune Maria Bagrin (fondatoarea Makeover Buro).
Noua divizie va consilia influencerii în materie de content și strategie și îi va promova prin proiecte nișate, respectiv - fashion, beauty, fitness, entertainment ș.a. Dacă consideri că ai potențial și vrei să fii eroul următoarei campanii marca Makeover Buro, poți aplica aici.
"Avantajul nostru este că suntem o agenție de influencer marketing full-service, iar în momentul în care clientul nostru vine la noi cu un brief, noi încercăm să propulsăm bloggerii pe care îi avem deja în portofoliu. Suntem punctul în care cererea se întâlnește cu oferta. Asta e și ideea de fapt, să conturăm un market-place perfect.", adaugă Maria Bagrin.