Spune ”nu”. Sau ”Nein”. Sau ”non”

Spune ”nu”. Sau ”Nein”. Sau ”non”

Sa stiti ca oamenii aia de la Bruxelles, Comisia Europeana adica, mai fac si alte lucruri  decat sa parlamenteze de la microfon si sa dea faimoasele directive. De exemplu, incepand cu luna noiembrie, au lansat un concurs. De fapt, partea cu concursul este, oarecum, secundara - ceea ce conteaza este tema propusa: violenta impotriva femeilor. Care este prezenta in toate tarile Uniunii Europene. Din pacate insa, Romania este in top, asa ca orice prilej de a vorbi despre asta pe-aici este binevenit. 

Campania Comisiei este desfasurata in parteneriat cu Edcom (European Institute for Commercial Communications Education) si invita la treaba creativi din toata Europa:

To pitch a concept for an awareness raising video to be used on social media.

Interesant este ca targetul campaniei il reprezinta asa-numitii ”bystanders”, adica martorii, oamenii care ar putea sa intervina, sa schimbe lucrurile, sa previna. Mai multe despre brief puteti citi aici.

Se pot trimite video-uri pana pe 10 februarie, iar castigatorii vor fi anuntati in luna martie. Si apropo de castiguri, acestea nu sunt in bani. Nu chiar. In schimb, cele mai tari inscrieri vor fi premiate cu o vizita la Bruxelles, preserata cu de toate.

The winning entry will be awarded a trip to Brussels (flights and subsistence costs included for up to 4 persons). They will be invited to meet the European Commission team working on gender equality to discuss the project, visit the EU institutions and get a taste of the great cultural scene in the city (details to be confirmed). The prize cannot be exchanged for a financial compensation.

Mai aveti, asadar, aproape doua saptamani sa veniti cu ceva bun de premiat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related