Tehnologia este viitorul employer branding-ului: cv30 și Microsoft

Tehnologia este viitorul employer branding-ului: cv30 și Microsoft

cv30 a adus pe piață un concept curajos de employer branding prin care îi încurajează pe angajatori și le oferă consultanță pentru a se prezenta autentic în fața candidaților din generația Millennials. Pornind de la modul în care tinerii consumă content și pe baza multiplelor sesiuni de discuții avute cu studenți și absolvenți, soluția echipei cv30 este de a prezenta angajatorii, și, mai precis, echipele din cadrul companiei, prin poze din birouri și cu viitorii colegi, dar și prin interviuri video cu managerii.

"Am pornit de la o necesitate pe care o aveam și pe care am regăsit-o la mulți angajatori: să recrutăm noi colegi care să se integreze facil și să ne facem cunoscuți ca un angajator care într-adevăr face lucrurile diferit. Ne-am pus întrebarea următoare: Dacă un candidat are de ales între două job-uri cu oferte salariale similare, ce îl determină să facă o alegere? Și răspunsul firesc a fost: echipa, pentru că dincolo de bani, este important să ai unde să te dezvolți și să înveți, dar și să poți sta 8-10 ore cu oameni pe care îi respecți și pe care nu-i eviți când vă întâlniți în public. :) Astfel, am creat pentru fiecare angajator un profil care poate fi o pagină de cariere ce scoate în evidență oamenii din cadrul companiei și principalii factori diferențiatori", declară Lavinia Vladu (Co-founder @ cv30).

 

În acest context a venit colaborarea dintre Microsoft România și cv30, Microsoft România fiind unul dintre angajatorii pionieri pe cv30.co. Doi ani mai târziu, cele două echipe lucrează împreună pentru a livra cele mai eficiente soluții de employer branding pentru angajatorul Microsoft România.

 

"Fiind un proiect nou pe piață, am fost inițial rezervat și nu știam cum va decurge această colaborare, dar am găsit în echipa cv30 un partener de încredere și o echipă de oameni talentați și pasionați de ceea ce fac", declară Alexandru Vrancianu (University Recruiter @ Microsoft).

 

"Când am auzit prima dată că vom face profilul angajatorului Microsoft, am fost puțin sceptică pentru că îmi imaginam numai programatori cu nasul în laptop-uri, cu fobie de aparatul de fotografiat. Însă, încă de la prima discuție de consultanță și briefing, am realizat că este o echipă de nota 10, oamenii fiind deschiși și foarte pasionați de tehnologie. Pe cât de tare ne-am distrat la ședința foto și la interviurile video, pe atât de profesioniști au fost de fiecare dată când am lucrat împreună." Lavinia Vladu (Co-founder @ cv30).

 

Pe lângă comunicarea pe cv30.co, materialele create pentru profilul de angajator au fost ulterior declinate de către echipa de digital cv30 în social media, ajungând la publicul țintă dorit de angajator.

Dedicat studenților și absolvenților este programul accelerat de training MACH - Microsoft Academy for College Hires.

MACH este o inițiativă pentru dezvoltarea accelerată a carierei care își propune să identifice tineri cu potențial, pasionați de tehnologie. MACH durează doi ani și se desfășoară în fiecare țară unde Microsoft este prezent. Programul a fost conceput pentru a recruta și angaja absolvenți cu performanțe pentru diferite roluri, cu scopul de a cultiva talentul prin training, mentoring și sprijin continuu pentru dezvoltare.

 

Pe cv30.co, povestea MACH este spusă pe placul tinerilor, chiar de către angajații Microsoft România care au participat în acest program. Detalii interesante și inside infos pot fi regăsite sub formă de videos, testimoniale și declarații special pregătite pentru tineri. Echipa cv30 a introdus și prezentarea joburilor în format video, astfel încât candidații să înțeleagă ce presupune o zi la birou, ce vor învăța în cadrul job-ului și de ce ar trebui să aplice.

"Rezultatele nu au întârziat să apară, candidații vin din ce în ce mai bine pregătiți la Assessment Center-uri și cunosc pentru ce job-uri aplică de la bun început datorită testimonialelor video și interviurilor cu colegii noștri; programele noastre au devenit din ce în ce mai vizibile în rândul studenților și absolvenților, iar numărul aplicanților este în continuă creștere la fiecare campanie de recrutare pe care o derulăm." Alexandru Vrancianu (University Recruiter @ Microsoft).

 

Microsoft se definește prin tehnologie și inovație, iar misiunea sa este de a sprijini fiecare persoană sau organizaţie să realizeze mai mult, susținând orice tehnologie care face viața mai ușoară. Astfel, prin intermediul MACH, Microsoft pune la dispoziția tinerilor un mediu potrivit pentru a-și dezvolta cariera și pentru a-și pune în valoare talentul și abilitățile.

Interviuri video despre programul MACH si despre mediul de lucru, filmate chiar la sediul Microsoft România, posibilitatea de aplicare în cadrul programului, dar și joburile disponibile în companie pentru tineri, pot fi regăsite pe cv30.co.

cv30.co este cel mai nou și cool website unde tinerii și angajatorii își dau întâlnire. Este locul în care companiile prind viață prin vocile și chipurile oamenilor, iar abordarea rigidă este restructurată într-un mod uman, autentic și diferit. cv30 este de asemenea locul preferat de tineri pentru a explora îndeaproape companiile la care visează să lucreze și unde găsesc sfaturi pentru a-și crea un CV memorabil și a trece cu brio de interviuri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related