E riscant sa-ncerci a combina subiectele serioase, care, in general, aduc suferinta, cu umorul de situatie. Mai ales in publicitate. Dar daca esti Droga5, poti spera nu doar sa-ti iasa excelent campania, ba chiar sa beneficiezi de suport din partea granzilor Facebook sau NFL.
Si cam asa s-a intamplat cu ”Seize the awkward”, o campanie care aduce in discutie, nostim si placut, felul in care momentele de tacere stanjenitoare dintre prieteni pot fi folosite pentru a preveni suicidul si escaladarea bolilor mintale.
Campania cuprinde o serie de executii video, cu indemnuri empatice precum “Just Ask” (Intreaba, pur si simplu), “Just Listen” (Asculta) sau “The Signs” (Semnele). Toate spoturile il au in comun pe Gideon Glick, un tanar actor american de teatru si film.
In plus, celebritati precum Meredith Foster, Orion Carloto, Shannon Beveridge sau Tyler Oakley s-au alaturat campaniei, povestind din propriile experiente cu depresia si anxietatea.
Conform Adweek, oamenii din spatele campaniei au vrut sa puna accent pe uneltele de care tinerii dispun pentru a-si ajuta apropiatii in momentele importante, atunci cand li se iveste ocazia. Si sa fie atenti la niste semne prezente uneori chiar in fata lor.
Iar daca erati curiosi de updates, bucurati-va sa aflati ca din echipa campaniei face parte si primul presedinte al primului juriu FIBRA, Kevin Brady (Executive Creative Director, Droga5)