Incepand cu finalul lui 2017 contul de digital development Arctic a intrat in portofoliul Infinit Agency.
Finalul de an poate deveni de multe ori un fresh start. Asa s-a intamplat cu Arctic si Infinit Agency care si-au inceput colaborarea la finalul lui 2017, cand contul de digital Arctic a intrat in portofoliul agentiei. Bine, probabil ceva mai devreme, stim cu totii ca implementarea dureaza, dar pentru ca work-ul a fost „sus” in Q4, o lasam asa.
Lucrurile sunt clare: un brand ca Arctic nu poate sa lipseasca din online. De fapt, nu poate sa lipseasca din niciun mediu in care se gaseste targetul. Iar faptul ca noii consumatori de white goods mananca online research pe paine nu mai e un secret pentru nimeni.
Desi Arctic si Infinit au inceput colaborarea de curand, cele doua parti nu regreta ca parteneriatul nu s-a legat mai devreme. Dimpotriva, maturitatea la care au ajuns cele doua creeaza contextul perfect in care sa se „fure startul” pentru o treaba cat mai buna - ceea ce inseamna ca Arctic stie ce vrea de la o agentie de digital, iar Infinit stie cum sa livreze asta. Asa au si reusit sa adauge si acest cont in portofoliul lor. Totusi, lucrurile nu au fost atat de usoare.
"Primul proiect in parteneriat cu Infinit Agency a fost, de ce sa ne ascundem, un mic test. Unul pe care agentia l-a trecut cu brio. Principalul criteriu a fost intelegerea brandului. Am vrut sa fim siguri ca viitorii nostri parteneri din Digital inteleg brandul Arctic, unde si cum se pozitioneaza in piata si care ne sunt ambitiile si, mai mult decat atat, ca inteleg consumatorul si comportamentul acestuia in toata complexitatea digitalului. Tocmai de aceea nici brief-ul n-a fost unul usor." Gabriel Eremia (Digital Marketing Manager Arctic)
Primul proiect derulat a avut ca obiectiv reactivarea in spatiul virtual a unei categorii de produse a carei vizibilitate in mediul online nu era inca suficient de exploatata: masinile de spalat vase Arctic. Aici au intervenit cei de la Infinit care au reintegrat categoria masinilor de spalat vase in portalul de brand printr-un micro-site dedicat care nu putea fi altfel decat in ton cu brandul si dupa ultimele tendinte de UI/UX.
"Vorbim de o categorie de produse pentru care consumatorii au devenit din ce in ce mai interesati. O prima provocare a fost sa construim o asociere fireasca intre brand si aceasta categorie. Mesajul simplu, dar puternic, impreuna cu design-ul aliniat perfect la personalitatea brandului, plus un user journey optimizat, incep deja sa introduca aceasta notiune in mintea celor care cauta calitatea in white goods. Este un proces care se construieste in timp, dar faptul ca Arctic ne-a cooptat pe noi in aceasta calatorie nu face decat sa ne bucure." Alex Cernatescu (CEO, Infinit Agency)
Ramane de vazut daca Infinit va mai primi “teste”, dar un lucru este cert: provocari vor fi la fiecare proiect marca Arctic si Infinit, pentru ca e una dintre situatiile in care stacheta pe care voia s-o ridice agentia la prezentare era deja acolo cand au intrat la client. Restul va fi istorie.
Echipele participante:
Echipa Arctic:
Gabriela Geana – Head of Marketing
Gabriel Eremia – Digital Marketing Manager Arctic
Daniela Costi – Arctic Brand Manager
Laura Alexandra Voica – Digital Marketing Specialist Arctic
Alina Gabriela Matei – Digital Content Specialist Arctic
Echipa Infinit Agency:
Ana Dinu – Account Executive
Cosmin Toma – Project Manager
Cuore Nica – Development
George Apetrei – Web Designer
Luca Costea – Copywriter