Crystal Dental Clinic crește nivelul stomatologiei de peste 17 ani, e una dintre cele mai dinamice clinici dentare din București, 10 cabinete dotate cu echipamente stomatologice ‘state of art’, o echipă de peste 20 de specialiști și o dorință constantă de a face performanță.
Provocarea 2017
Construirea unui mix de marketing online integrat, pentru generarea de programări în clinică și pentru amplificarea brand awareness-ului.
Am pornit
În Martie 2017 în urma unui audit, implementând strategia de marketing digital. Preluasem atunci un site cu 2000 de vizitatori, iar în Aprilie, după ce activasem canalul Search Engine Marketing, dublasem traficul și implicit cererile de programări online.
A urmat apoi
Extinderea colaborării integrând soluția Craft Email Marketing în procesele de comunicare ale clinicii. În Iunie preluam comunicarea în rețele sociale, mixând planurile lunare editoriale cu bugetul de advertising, accelerând creșterea programărilor și a awareness-ului online.
Promisiunea brand-ului
A fost susținută prin content marketing, publicând constant clipuri video și articole educaționale în domeniul stomatologic, campanii de blogeri pentru vizibilitatea mărită în sfera influencerilor și în motoarele de căutare. Apoi am început construcția unui model de performance marketing, cu o echipă sinergizată, implicată în toate activitățile de marketing, optimizând constant comunicarea online și campaniile gestionate.
În Iulie 2017
Eram deja o echipă dedicată clinicii, formată din Crystal Dental Clinic, Craft Interactive și sprijinul Vismark, moment în care am început să gândim Business Inteligence, corelând audiențele brand-ului cu datele obținute de mixul de online, rezultatele financiare și comunicarea internă.
Apoi am dus lucrurile și mai departe
Descoperind greutăți în schimbul fișierelor și informațiilor de la distanță și o clară nevoie de optimizare a proceselor. Am construit un workflow personalizat cu Cloud și soluție de Task Management, prin care schimbăm ușor de la distanță livrabilele produse necesare întregului mix de marketing digital, astfel am eficientizat procesele interne de marketing.
În fiecare lună
Activăm promoții planificate, cu mesaje distribuite în întregul mix de comunicare: de la campanii Youtube, Facebook cu Instagram, board-uri offline stradale și în clinică, SMS-uri pe telefoane mobile și până la campanii de remarketing personalizate în Google Adwords și automatizare în Email Marketing, pentru pacienții noi veniți la Crystal Dental Clinic.
Datele au devenit mai valoroase decât aurul
Și am început să le integrăm, legând sistemul CRM de site și platforma de Email Marketing, astfel am finalizat împreună construcția experienței brandului, multilateral accesibil celor care intră în lumea Crystal Dental Clinic.
Acum ne concentrăm mai mult înțelegând dorințele și comportamentul pacienților, și mai puțin pe platforme sau procese. Știm care abonați la newsletter au aparate dentare sau implanturi, de exemplu… afișăm mesaje personalizate audiențelor care văd clipuri video sau care interacționează cu paginile din Social Media, personalizăm și anunțurile în căutările lor pe Google Search, pe lângă bannerele din rețeaua de Display în campanii de remarketing.
În Decembrie
Crystal Dental Clinic sărbătorea 17 ani de performanță în stomatologie, iar noi ne bucuram că am fost părtași la atingerea obiectivelor de marketing, care depășeau la final de an 1200 de programări și numărul dorit de abonamente în clinică.
În anul 2017
Am obținut o rată de conversie de 2.28%, peste 150.000 de oameni au vizitat site-ul formând o audiență premium de tip top spenders (mai multe femei cu vârste între 25-40 de ani). Din campaniile Google Adwords număram peste 5.9 mil de afișări, mai multe de 290 de cereri de programări și peste 360 de telefoane obținute. În Social Media peste 1.5 milioane de oameni au văzut brandul de mai multe ori, cu un engagement de 15%, iar la finalul anului depășeam 22.000 de fani pe Facebook și clinica primește o notă de evaluare de 4.9 (din 5).
Acum spunem că
"În ziua de astăzi, simpla punere online a unui website și recomandările pacienților mulțumiți nu mai sunt suficiente pentru a avea mai mulți vizitatori pe website și, ulterior, pacienți noi în clinică. Atragerea de clienți noi și fidelizarea celor existenți este un proces ce necesită timp, cunoștințe, eforturi și resurse de care medicii stomatologici pur și simplu nu dispun. Parteneriatul cu Craft Interactive a venit la momentul oportun și astfel, strategia gândită îndrăzneț și adaptată profilului clienților clinicii a devenit eficientă și ne-a asigurat prezența pe mai multe canale de comunicare. Rezultatul? O echipă ce se concentrează doar pe actul medical și creșterea gradului de satisfacție a pacienților; o multitudine de pacienți fideli și fericiți." Sorina Blaj (Crystal Dental Clinic)
"Este fantastic să ai un partener care crede în tine și care îți susține propunerile împreună cu o echipă care lucrează cu entuziasm, pentru direcții comune. În parteneriatul acesta se simte magia, pentru că energia oamenilor nu este domolită de limite, ba din contră. Am doar cuvinte de apreciere pentru oportunitate, de mulțumire oamenilor pentru implicare, ca să facem, cu adevărat, performanță în marketing online, într-un domeniu extrem de competitiv." Liviu Florescu (Craft Interactive)
Echipa de proiect
Din partea clientului
Camelia Anghel (Dental Office Manager)
Elizabet Vaia (Marketing Executive)
Din partea agentiei
Roxana Simion (Performance Specialist)
Crina Radu (Content Executive)
Liviu Florescu (Strategie)