Toyota si Pizza Hut intra-n 2018. Ba chiar si un pic in 2019

Toyota si Pizza Hut intra-n 2018. Ba chiar si un pic in 2019

Toyota construieste, Pizza Hut gateste. Conceptul se numeste "e-Palette" si a primit deja numeroase sincere"wtf?!". E ca atunci cand Jobs incerca sa-l recruteze pe John Sculley, seful PepsiCo. I-a zis "boss, vrei sa vinzi apa indulcita toata viata sau vrei sa schimbi lumea?". Pana la urma, n-a mai facut nici una, nici alta, dar asta-i alta discutie. Concluzia este ca se poate sa le faci pe amble, intr-un fel.

Asadar, Pizza Hut si Toyota vor sa livreze mancare mai simplu si mai rapid. Un soi de Amazon Prime cu miros de capriciosa. Masina e fara sofer, full-electric si gata sa gazduiasca si un pui de somn, daca nu te deranjeaza sa mirosi a mancare apoi. Asta propune "e-Palette". Numai bun pentru festivaluri, de exemplu, sau pentru familiile cu 30 de copii sau mai multi.

Dezvaluirea prototipului a avut loc in cadrul CES 2018 (Consumer Electronics Show, eveniment global anual de tech & innovation, desfasurat in perioada 9-12 ianuarie in Las Vegas), insa planurile japonezilor, este de presupus, vizeaza mai mult decat blaturi subtiri. 

 

Iar pentru fanii serialul Black Mirror, o distopie ce ia alta forma cu fiecare episod, tweetul asta este graitor.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related