[Pe culmile lui 2017] Dana Nae Popa: "Schimbarile de pe scena politica au influentat si comportamentul consumatorilor, care au devenit mult mai atenti la mesaje"

[Pe culmile lui 2017] Dana Nae Popa: "Schimbarile de pe scena politica au influentat si comportamentul consumatorilor, care au devenit mult mai atenti la mesaje"

Poate va era dor de 2017. Sau, in mod sigur, nu. Dar cu toate astea, el razbate inca in preocuparile noastre. Cum ar fi bilantul Danei Nae Popa, managing director pastel, care a ratacit putin pana acum. Dar 2018 e bun si ingaduitor - sau asa ne-ar placea noua sa credem. Asa ca e loc, in el, si pentru anii trecuti. Ce isi doreste Dana Nae Popa pentru 2018? Mai putine schimbari legislative de la o luna la alta, daca s-ar putea, si fara suprize macroeconomice. Ce a ramas din 2017? #rezist a devenit o deviza si in lumea creativilor.

 

Carusel colorat.

 

In mod clar, nu m-am asteptat sa incepem anul cu atatia oameni in strada, cu zeci de zile in care principalul subiect de pe buzele si feed-urile tuturor sa fie #rezist. Acest context a evidentiat inca o data spiritul creativ al romanilor, care manati de dorinta de a face o schimbare, au gasit tot felul de moduri originale si inedite de a se exprima, dand dovada de adevarate skill-uri de copywriteri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related