IAA Young Professionals România, asociația tinerilor profesioniști din marketing și comunicare, a premiat, în cadrul petrecerii aniversare de 10 ani, echipele câștigătoare din concursul CompetițIAA. Șapte echipe formate din tineri pasionați de marketing și comunicare vor fi răsplătite cu câte un premiu în valoare de 500€, pentru creativitatea cu care au răspuns provocării de a realiza o campanie de marketing pentru companii de top din România.
CompetițIAA de anul acesta a oferit șansa participanților de a răspunde unui brief din partea unor clienți importanți, precum: Samsung (care a oferit anul acesta 2 brief-uri), Cola-Cola, Școala de Bani (BCR), Beck`s, Sykes și Clever Taxi. Cele șase companii partenere ale proiectului au selectat cele mai creative idei, în urma simulării pitch-urilor susținute.
Ediția a 7-a a CompetițIAA a fost lansată pe 1 Noiembrie atât în București, cât și în Cluj-Napoca. În total s-au înscris 58 de echipe de studenți, dintre care au fost selectate ca participante în concurs 32. Aceștia au avut la dispoziție două săptămâni pentru a rezolva brief-ul primit de la client și încă de la începutul competiției au fost susținuți prin sesiuni de mentorat și training-uri personalizate. Întreaga aventură de a naviga pe marea creativității s-a finalizat cu susținerea pitch-urilor, care a avut loc în perioada 5-7 decembrie și desemnarea celor mai iscusiți navigatori.
Echipele câștigătoare ale acestei ediții sunt:
-
Samsung (brief 1) – Enigma (Cluj-Napoca)
-
Samsung (brief 2) - RU Agency (Cluj-Napoca)
-
Coca-Cola – Kreatives Team (Cluj-Napoca)
-
Școala de Bani (BCR) – VRLSquad - București
-
Beck`s – Unicorns PWR (Cluj-Napoca)
-
Sykes – Oh Doamne (Cluj-Napoca)
-
Clever Taxi – ADdicted (Cluj-Napoca)
“Ne-am bucurat că anul acesta decernarea premiilor CompetitIAA a coincis cu petrecerea aniversară a IAA Young Professionals, pentru că am reușit astfel să marcăm două momente speciale din activitatea asociației. CompetițIAA este cel mai amplu proiect al asociației din punct de vedere al resurselor implicate, al partenerilor pe care îi atrage și a impactului asupra studenților.
Suntem mândri că în cei 10 ani de YP am implementat 7 ediții CompetitIAA, în care am avut alături de noi 28 de companii diferite ca sponsori și peste 1.400 de studenți participanți”, a declarat Iulia Niculae, Președinte IAA Young Professionals România.
Sponsorii și partenerii ediției din acest an au fost: Samsung, Școala de bani (BCR), Coca-Cola, Beck's, Sykes, Clever Taxi, Editura Publica și IQads.ro.