Înainte de Crăciun, lanțul de restaurante specializat în burgeri, Orotoro, iese din mall-uri cu primul restaurant de sine stătător și aterizează la Romană. Pentru a marca și calendaristic momentul deschiderii, agenția de comunicare Rusu + Borțun a creat un produs special, o combinație între desertul preferat al Sărbătorilor de iarnă, cozonacul și produsul emblematic Orotoro, burgerul. Ideea a fost pusă în practică prin colaborarea cu chef Iosif, responsabil pentru toate produsele din meniul Orotoro și nu numai.
”Deschiderea restaurantului de la Romană face parte din strategia noastră de expansiune. Ne propunem să fim prezenți și cu spații stradale, cu trafic intens, pentru a fi cât mai accesibili pentru clienții noștri și pentru a diversifica interacțiunea acestora cu brandul nostru. Am considerat că Romană este startul pefect pentru implementarea acestui plan. Iar asocierea deschiderii primului restaurant de acest fel cu crearea unui produs inedit a fost o provocare pe care am acceptat-o fără ezitare. Mi-a plăcut mult ideea de a combina spiritul de sărbători cu produsul nostru vedetă, iar rezultatul este unul foarte gustos.” , Georgios Malideros, owner Orotoro
Orotoro din Romană completează peisajul cu restaurante de tip fast-food cu oferta preferată a carnivorilor: burgeri cu carne pe bune. Și pentru că adevărații carnivori nu ar renunța la carne nici măcar la desert, Orotoro vrea să îi facă fericiți pe aceștia cu ocazia sărbătorilor.
”Provocarea a fost să anunțăm un restaurant specializat în burgeri, în contextul unor sărbători tradiționale și cu simboluri puternice. De aceea, propunerea noastră a fost să creăm un produs care să plătească un tribut sărbătorii, dar să-i dea și un twist amuzant, caracteristic brandului Orotoro. Așa a apărut Cozoburgerul, cel mai nebun burger de Crăciun.”, Mihaela Neațu, Group Creative Director Rusu + Borțun
Noul produs, ediție specială de sărbători, îi satisface până și pe cei mai pretențioși carnivori, atâta timp cât le place și cozonacul. Cozoburgerul, vestitorul Crăciunului orotorian, este un hibrid cu straturi delicioase: pe de-o parte, burger cu sos Orotoro, chiftea de carne pe bune, castraveți murați, varză și roșii și pe cealaltă parte, cozonac din chiflă împletită și dulceagă cu nucă presărată.
Burgerul răsfățat al orotorienilor, Cozoburgerul vine cu chiftea festivă din carne de mistreț. Mixul surprinzător de cozonac-burger și contrastul dulce-sărat transformă clasicul burger într-un produs inedit cu mult appeal pentru publicul tânăr. Burgerul cozonac este o reinterpretare curajoasă a unui fragment de tradiție și dă un twist fun unui produs atât de popular.
Deoarece, Cozoburgerul a luat naștere odată cu deschiderea noului restaurant Orotoro de la Romană și pentru că sursă de insiprație au fost sărbătorile de iarnă, produsul este disponibil doar la Orotoro din Romană și până la finalul lunii decembrie.
Campania a fost realizată de:
Rusu+Borțun Brand Growers:
CD: Bob Toma
Group CD: Mihaela Neațu
Senior Art/Creative Partner: Marc Borțun
Art Director: Eugen Preda
Copywriter: Andrei Păduraru
Social media: Isabelle Dandoczi
Client Service Director: Miruna Macsoda
Photographer: Adi Bulboaca
DTP: Anca Uscătescu