Am vorbit cu Matei Curtașu (Creative Director, GMP Advertising) într-o pauză scurtă la FIBRA #2 și ne-a spus că ce îi place cel mai mult la festival, dincolo de faptul că adună breasla laolaltă, este juriul internațional. Ne-a mai spus despre lucrurile importante ale industriei din acest moment, despre relația dintre client și agenție, tehnologie și granițele în continuă mișcare ale digitalului.
Rolul FIBRA
FIBRA mi se pare un festival foarte interesant, de care avem nevoie. Avem nevoie de un festival al nostru în care ne adunăm toate agențiile și ne dăm seama că nu e despre competiție, e despre cum putem să ridicăm nivelul împreună.
Lucrul cel mai tare mi se pare juriul internațional. Așa ne extindem și noi perspectiva și văd și ceilalți, din afară. Vin aici și apoi se duc înapoi în agențiile lor și asta mi se pare foarte interesant, să fii un fel de monday morning meeting la acele agenții, la Droga, și să zică: uite mă ce au făcut ăștia în România.
Important în publicitate
Relația dintre client și agenție. Durează să ajungi pe aceeași lungime de undă, să fii ca o familie. Să ne respectăm unii pe alții.
Eu am început din sfera digitală, după care încet-încet am înglobat și altele și acum e un fel de melanj, the lines are so blurred, toți încercăm să rezolvăm problemele unui client.
Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.
Festivalul este organizat de IQads, platforma media dedicata industriilor creative din Romania.