Am intrat pe covoare.md si mi-a placut ce am gasit acolo. E clar, Chisinaul incepe sa devina un hub al carpetelor pentru Europa de Est. Nu doar atat, dar, pe langa manunchiul variat de produse al firmei de pe strada Podul Inalt (calitatea conteaza!), oamenii au inceput sa priceapa si mecanismele controversei de marketing.
Arata bine in digital, dar OOH-urile inca au inca un cuvant greu de spus la Chisinau, un oras care, asemeni Bucurestiului, nu are niste legi clare pentru publicitatea stradala.
E o idee indrazneata, dar controversa nu inseamna neaparat si originalitate. Vasazica, #samaifacut.
In 2003, un scandal avand Puma la epicentru ne-a facut cunostinta cu "fata in genunchi". Adul era parca si mai explicit, iar secretul reusitei jobului era atunci nu un covoras de calitate, ci niste incaltari smechere. Care, s-a aflat ulterior, nici macar nu existau pe stoc. Scandal si drama, dar vanzarile au crescut.
Moldova incearca, deci, sa prinda din urma vestul la capitolul aduri. Bine macar ca, de data asta, vestul nu suntem noi.