Ce nu poți să cumperi

Ce nu poți să cumperi

Intr-un ghid financiar pentru copii de 4-5 ani, pe langa acomodarea lor cu idei incomode, precum faptul ca 90% din ceea ce ii inconjoara costa bani, da, si jucariile, exista si o pagina filosofica, mai spre final, unde ii intreaba ce nu se poate cumpara. Sunt si cateva sugestii pe acolo: oamenii, prietenia, cerul. Adultii stiu ca, daca se insista asupra conceptului, pana si acelea se pot cumpara. 

Ne-am obisnuit sa spunem ca totul costa. Dar nu totul se poate plati cu bani. Empatia, de exemplu, ar fi prima pe lista. Pe aceasta filiera a gandului, Mega Image a adus pe rafturi un produs care nu se poate cumpara. In incercarea de a creste numarul donatorilor de sange, compania vorbeste cu consumatorii despre aceasta cauza, chiar in fata raftului.

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related