Jazz ocupa in luna noiembrie primele doua pozitii din Top 3 ADC, cu proiectele “Impreuna #pentrumagichome” si “LaMinut – Mustarul nr. 1 al romanilor”. Pe locul 3 intra luna aceasta MullenLowe Romania cu "Replate Waste" pentru Pizza Hut.
Impreuna #pentrumagichome a reusit sa adune laolalta sute de oameni care s-au asezat pe scaunul rezistentei, de pe care parintii isi vegheaza copiii bolnavi de cancer. Campania a reusit sa stranga peste 100.000 de donatori prin SMS-uri cu costul de 2 euro, fonduri necesare pentru constructia casei MagicHome, o cladire de 700 de metri patrati langa cel mai mare spital oncologic din Bucuresti. Echipa care a materializat aceasta idee pentru Asociatia MagiCAMP este formata din Raluca Matei, Roxana Cozaru (Art Directors) si Andreea Ghenoiu, Alina Varlanuta si Miruna Dumitrescu (Copywriters).
“E o campanie care m-a emotionat, care m-a miscat si care mi-a reamintit de ce lucrez in publicitate. A devenit virala, si-a depasit cu succes obiectivul propus si ne-a adus tuturor acel BINE de care avem nevoie ca de aer. De la mine a primit si aplauze, si un sms la 8844 cu textul MAGIC.#impreunaemaibine”, declara Bogdan Vintila, Group Creative Director Graffiti BBDO & membru ADC Romania.
Jazz ocupa si locul al doilea din Top 3 ADC de Noiembrie, cu proiectul “LaMinut - Mustarul numarul 1 al Romanilor”, un spot creat 100% din imagini cu stop motion in colaborare cu Carioca. Echipa Jazz care s-a ocupat de proiect: Raluca Matei (Head of Art), Mihai Stoica (Junior Art Director) si George Bucurescu (Junior Copywriter).
MullenLowe Romania ocupa locul 3 in Top 3 ADC cu un proiect pentru Pizza Hut – Replate Waste, o campanie prin care mancarea lasata pe mesele din restaurante devine obiectul unui shooting foto (cu putin ajutor al unui food stylist). Fotografiile pot fi apoi cumparate de pe Shutterstock, iar achizitiile se transforma in donatii pentru Fundatia Hospice Casa Sperantei. La materializarea ideii au contribuit Silviu Antohe (Senior Art Director) si Radu Nantu (Copywriter).
Mentiunile lunii noiembrie merg catre urmatoarele campanii:
ZOOT vs Alex: Internet, fii gagica lui Alex by Sector 7, cu Alex Cotet in rol principal si cu libertatea de a face tot ce vrea in spoturi si ajutor de la Alina Nechita - Art Director.
Greenpeace – Uncut de la Kinecto - initiativa de salvare a padurilor virgine din Romania, care integreaza lansarea albumului Cel mai frumos loc de pe pamant (Coma). Albumul cuprinde fragmente audio cu inregistrari ale sunetelor padurilor. Echipa care a contribuit la acest proiect este formata din: Silvia Marinescu – Copywriter si Andrei Dumitrescu – Art Director.
The Cart Crash de la Geometry Global pentru Golden Brau. Campania care atentioneaza asupra consumului de alcool la volan a fost creata de Bogdan Dinu (Digital Art Director) si Ioana Ichim (Digital Copywriter).