[Pe culmile lui 2017] Dani Macarie: "Privim consumatorul cu mai mult respect si nu mai incercam sa-l hranim doar cu lucrurile care ii plac deja"

[Pe culmile lui 2017] Dani Macarie: "Privim consumatorul cu mai mult respect si nu mai incercam sa-l hranim doar cu lucrurile care ii plac deja"

E ceea ce nominalizeaza Dani Macarie, Creative Director Ogilvy&Mather Romania, la titlul de cea mai tare chestie a anului in publicitate. Preocuparea pentru educatie, care il bucura nespus, si o anumita inclinatie catre craft. Altfel, publicitatea continua sa ramana singura industrie in care esecul produsului propriu este pus in carca beneficiarului.

Nu cred ca sunt pe lume frizeri care sa te tunda mereu prost, sa dea vina mereu pe tine pentru asta si sa-si pastreze si businessul in acelasi timp. Sau arhitecti care sa acuze proprietarii caselor de faptul ca peretii sunt strambi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related