A început Dragoniada

A început Dragoniada

A fost odată ca niciodată o agenție de publicitate cu idei mărețe. La propriu. Ideile erau așa de mari că aveau nevoie de mai multe mall-uri pentru a fi puse în scenă. Și un client pe măsură de inventiv și de deschis la propuneri mărețe. Împreună au lansat cea mai nouă și neobișnuită campanie, Share & Play.

Totul a pornit de la povestea tradițională chinezească „Cei patru dragoni”. Pe scurt, este vorba despre patru dragoni care iubeau foarte mult oamenii și, pentru că era secetă și aceștia mureau de foame, dragonii au luat apă din mare și au transformat-o în ploaie. Asta l-a înfuriat pe zeul mărilor care a poruncit ca dragonii să fie întemnițați pentru totdeauna. Dar dragonii nu au renunțat la dragostea lor pentru oameni și s-au transformat în râuri, ca aceștia să nu mai sufere niciodată de sete sau foame.

Și chiar dacă era vorba despre chinezi în povestea de mai sus, putem spune că și românii beneficiază de pe urma dragonilor pentru că, de când cu Wu Xing, nu doar că le e imposibil să moară de foame, dar momentul prânzului sau al cinei este un ritual plăcut de share și, mai nou, play.

Mecanismul este simplu. Cutiile Wu Xing pot fi share-uite și pline și goale! Când sunt pline ai nevoie de un grup de prieteni și de poftă de mâncare. Când sunt goale, ai nevoie de imaginație și poftă de câștig. După ce termini furnicile în copac și urechile de lemn, iei cutiile goale și te joci cu ele până obții forme dătătoare de premii și hohote de râs. Încă un motiv bun de socializare urbană. Faci poza, o încarci pe shareandplay.wuxing.ro și apoi, dacă ai avut destulă imaginație, câștigi premii.

 

 

“O cutie are un potențial de comunicare extraordinar - poate vorbi prin design și cromatică, prin conținutul său. În funcție de conținut, cutia câștigă sau pierde teren, poate fi desfăcută, decupată și remodelată, poate fi reutilizată, poate fi combinată cu altă cutie, poate fi obiect decorativ sau trusă de machiaj. Așa a venit ideea campaniei Share & Play”, explică Elisa Olteanu, director de creație Smite.

 

„A mânca nu mai este de mult timp doar o nevoie primară. E mai degrabă o modalitate de socializare cu prietenii, cu colegii, cu familia. Să împarți mâncarea cu cei dragi de acasă sau cu colegii de la birou este o distracție în sine. Așa că ne-am gândit să aducem mai mult dinamism, mai multă joacă. Ne-am gândit să trecem dincolo de a comanda mâncare și a mânca. De ce să ne oprim aici și să aruncăm cutiile goale? De ce să nu le transformăm în emoji, dragoni sau flori de lotuși Wu Xing și, firesc, să le pozăm?”, spune Diana Soare, marketing manager Wu Xing.

 

Wu Xing a făcut deja un test de imaginație doar ca să arate cât de departe se poate merge pe acest drum. Așa s-au născut cei patru dragoni din cele patru zări (sau mall-uri) ale Bucureștiului construiți de John Dot S. (street artist) din peste 1300 de cutii de mâncare chinezească și 30 de pachete de bețișoare.

„Trăim într-o lume în care copiii și adulții construiesc forme spectaculoase din piese mici de Lego. Pentru mine a fost o provocare, și de copil și de adult, să construiesc forme spectaculoase folosind cutii WU XING. Mă bucur că am reușit să dau naștere primilor dragoni din România realizați din cutii de mâncare chinezească”, explică John Dot S.

 

Smite este o agenție 100% românească ce oferă soluții funcționale de branding și comunicare. Anul acesta, Smite împlinește 10 ani.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related