Ecosistemul publicitar romanesc a trecut printr-o serie de transformari care au dus aici: este foarte greu sa aduci si sa pastrezi creativi buni, cu experienta, simpatici, nu prea betivi, dar nici bigoti, nici prea galagiosi, dar nici taciturni, nici fixisti, dar nici sa-ti intarzie trei ore la munca. Ii greu. Deci, buticurile creative de orice fel trebuie sa se caute de noi modalitati de a recruta. HR-ule, da-te un pic din cadru!
Se poate produce continut video de calitate fara un buget mare, fara actori priceputi, fara un scenariu decent, fara sa cauti arta din spatele camerei. Smecheria este sa-ti arda buza dupa un Art Director. "Colegii de la Minio isi doresc cu ardoare un Art talentat" - asa suna anuntul de angajare.
Ca niste copoi trecuti prin briefuri, echipierii Minio au amusinat urma unui Art si-au inceput cautarile prin tot Bucurestiul. Bonea, singurul cu o prezenta scenica adecvata rolului sau, a incercat sa recruteze chiar si din Crangasi. ATAT sunt de disperati oamenii astia.
Partea buna la jobul asta este ca nu trebuie sa stii 15 limbi straine si nici Joomla ca sa fii angajat. Trebuie doar sa stii sa faci vizualuri.