Prologue lanseaza noul portal de calatorii online - Paralela 45 - cu o abordare moderna si utila din punct de vedere al functionalitatilor oferite si al comunicarii.
La solicitarea unuia dintre cei mai mari touroperatori din tara, Prologue a ridicat stacheta, oferind unei agentii cu traditie din 1990 o platforma pentru calatorul modern.
Noul site paralela45.ro ofera utilizatorilor sai cautari personalizate, care genereaza oferte de travel relevante. Turistii Paralela 45 au la dispozitie toate uneltele necesare alegerii si rezervarii calatoriei dorite si posibilitatea sa cumpere online o vacanta, la fel ca orice produs cumparat pe internet, operatiunea durand numai cateva minute. Portalul vine practic in intampinarea consumatorilor hotarati, informati, fara timp la dispozitie pentru a ajunge intr-una din agentiile turoperatorului pentru cumpararea unei vacante.
Prin noul portal, Paralela 45 a vrut sa raspunda mai multor nevoi ale clientilor. Scopul principal a fost cresterea increderii turistilor romani prin oferirea unei experiente noi de rezervare online, informatii clare si preturi complete. Odata cu schimbarea platformei, touroperatorul a luat decizia de a face tranzitia catre preturi transparente cu toate taxele incluse. Aceasta a fost doar una dintre multe investitii facute de Paralela 45 in ultimul an, in tehnologie si digital.
Turoperator consacrat in vacante cu zboruri charter in Spania, Grecia, Turcia, Portugalia, circuite culturale si istorice in diverse destinatii, programe pentru seniori, croaziere, vacante tailor made, precum si turism de business sau intern, Paralela 45 combina experienta acumulata in 26 de ani cu capacitatea de a tine mereu pasul cu noile tendinte din turism.
Cu 43 de agentii directe si in franciza raspandite in toata tara, compania estimeaza un volum de vanzari de 50 de milioane de euro in 2017, dupa ce vanzarile de circuite turistice au crescut cu 34%, cele pentru Bulgaria si turismul intern cu 32%, iar gradul de ocupare pe zborurile charter a fost de 97%.
Paralela 45 a inregistrat o crestere a vanzarilor de 22% in primele noua luni din 2017, an in care cei mai multi turisti au preferat sa mearga in Grecia, Spania, Turcia, Cipru, Italia, Portugalia si Croatia.
Cu o experienta de peste 200 de proiecte de succes, unele generatoare de premii pentru calitatea lucrarilor oferite, Prologue este solutia ideala pentru promovarea imaginii online a unei multitudini de branduri sau servicii.