IAA România, asociația reprezentativă a mediului de afaceri din MarCom, a avut joi seara (23 noimebrie) Adunarea Generală bianuală, în cadrul căreia membrii asociației au ales Comitetul de Organizare Effie 2018, alături de UAPR.
Effie, competiția care premiază eficiența în comunicare, va fi susținută în 2018 de un Comitet de Organizare compus din 6 profesioniști din agenții și 4 clienți.
Aceștia sunt:
- Irina Pencea – Jazz Communications
- Oana Petroff – Mediacom
- Victor Stroe – Leo Burnett
- Bogdan Nițu – Webstyler
- Ștefan Chirițescu – Kubis Interactive
- Dana Nae Popa – Pastel
- Ștefan Teodorescu – Ursus Breweries
- Roxana Baias – Telekom Romania
- Laura Barbu – Vodafone
- Raluca Mihalcea – Rompetrol
Președintele Comitetului de Organizare Effie va fi Mihai Trandafir, din partea Universal McCann.
Candidații dar și membrii IAA prezenți la Adunarea Generală și-au exprimat aprecierea față de ultimele 2 ediții Effie, însă văd și posibilitatea unor îmbunătățiri.
Irina Pencea:
„Effie este singurul standard real de eficiență în România, dacă pe creație relevante sunt competițiile internaționale, în cazul strategiei de comunicare premiile Effie chiar înseamnă ceva. Însă m-aș bucura să folosim mai mult contentul Effie pentru a educa piața, cât și pentru a inspira și motiva tinerele talente”.
Ștefan Chirițescu:
„Dacă avem cei mai buni jurați, e important să avem și cel mai bun comitet!”
Comitetul de Organizare are rolul de a coordona, din punct de vedere tehnic, toate activitățile legate de competiția din 2017 și de Gala de Premiere.
Înscrierile pentru următoarea ediție vor începe în februarie 2018.