Dupa ce si-au format imaginea Romaniei din case study-urile prezentate de catre agentii, cei 8 jurati internationali ai Premiilor FIBRA si-au dorit s-o vada putintel si in carne si oase.
Si unde altundeva sa mergi pentru o prima impresie despre Romania decat la Bran, castelul introvertitului Dracula, vampirul care refuza sa iasa la lumina oricat tamtam s-ar face pe seama lui. Intre altele, cu aceasta ocazie juratii s-au cunoscut cu palinca romaneasca, s-au plimbat prin frumosul Brasov, n-au uitat nici de suveniruri; DAR, mai ales, au abuzat de Super Zoomul Instagram - editia Halloween (dovezi mai jos).
Transportati sigur si rapid cu masinile Opel, escapada la Brasov si Bran s-a intamplat de joi si pana vineri, intre panelurile de debate din programul Premiilor FIBRA.
Unul dintre modelele Opel prezente la festival e gata sa-i primeasca la un test-drive de weekend si pe cei din echipa Grolsch - "Grolsch Awake Experiment", campania castigatoare de Grand FIBRA din categoria CRAFT.
Daca sunt soferi(te) cu acte in regula, vor da o raita cu un Opel INSIGNIA: din partea Kubis Interactive, Laura Nedelschi (Creative Director), Carina Toma (Copywriter), Florin Busuioc (Art Director), Luana Roth (Planner), Cristina Schitco (Group Account Director), Diana Patriche (Account Manager), Irina Petrovici (Community Manager), Ioana Zvac (Head of Social Media), Ionut Avadanei (DP & Colorist), Marian Ciungu (Editor) si Alina Ivan (AV Director). Din tabara URSUS Breweries, vorbim despre Cristina Gherman (Global Grands Director), Georgiana Bercu (Brand Manager Grolsch) si Ileana peste (Brand Assistant).
Opel @ Premiile FIBRA | Hotel Caro, 2017
Va lasam cu cateva vederi - si Insta Super Zoom-uri - din escapada juratilor la castelul lui Dracula.
L-au cautat si pe vampir, dar fara succes. Mai stii, o fi fost plecat pe la vreun festival.
Cat de des ai ocazia sa surprinzi somnul binemeritat al unui jurat de festival?
Brigada internationala FIBRA #2
Multumiri catre Soo Chang pentru notiunea de"Baby Palinca"
De la o masa de jurizare la una cu mancare
In cautarea vampirilor autohtoni
"Nicaieri ca la Brasov" parca graiesc Casey Rand si Howard Finkelstein
Opel Romania s-a numarat printre partenerii celei de-a doua editii a Premiilor FIBRA, sustinute de IAA, UAPR, ADC*RO si IAB Romania. Pe parcursul celor doua zile ale festivalului, Opel Insignia a fost masina oficiala a evenimentului, un model de autoturism adresat unei noi generatii de lideri, cei carora nu le e frica sa rescrie regulile deja existente.
In continuare nu putem decat sa multumim Opel Romania, care ne-a plimbat, si desigur tuturor juratilor si participantilor de la FIBRA #2. Pana data viitoare, avem numai urari de bine pentru toata lumea.
Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.
Festivalul este organizat de IQads, platforma media dedicata industriilor creative din Romania.