BCR își continuă platforma de susținere a oamenilor cu încredere din România prin lansarea parteneriatului cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român. Prin acest parteneriat, BCR se angajează să susțină o investiție care depășește jumătate de milion de euro, atât prin aport financiar direct, cât și prin proiecte comune de dezvoltare.
"Ca leader, misiunea BCR este o Românie încrezătoare în ea și în forțele ei, așa că parteneriatul cu COSR a venit ca un pas firesc în această direcție. Astăzi, mai mult ca niciodată, sportul românesc trece prin momente deloc ușoare, și noi, românii, odată cu el. Ca să le depășim, e nevoie de pregătire, educație și investiții în viitor. De aici și decizia implicării noastre în susținerea viitorilor campioni", a declarat Ionuț Stanimir (Director Executiv Marketing & Comunicare).
Parteneriatul cu COSR stă în centrul noii campanii de comunicare BCR “Încrederea dă încredere”, cu execuții în TV, online și OOH și îi are ca protagoniști pe Mihai și Vlad Covaliu – tată și fiu – unul campion olimpic, celălalt campion național la doar 11 ani.
"Am ales să vorbim despre transferul de încredere dintre generații nu doar pentru că este emoționant, ci și pentru că este adevărat într-un sens mult mai larg. Sportul a avut întotdeauna puterea de a-i inspira pe români să aibă încredere că pot depăși orice obstacol și această perspectivă este foarte importantă pentru BCR astăzi.", a spus Laura Andrei Mihăilă (Director Marketing BCR).
Filmat chiar la baza olimpică de la Izvorani, spotul TV reconstituie finala istorică de la Sidney în care Mihai Covaliu, încrezător în forțele proprii, a câștigat, spre uimirea tuturor, prima medalie de aur pentru sabia românească, moment ce reverberează ani mai târziu atunci când Vlad, fiul său, câștigă primul titlu de campion național la sabie, la doar 11 ani.
"Am fost foarte bucuroși când, în căutările noastre prin arhiva impresionantă de realizări ale sportivilor olimpici români, am descoperit povestea surprinzătoare și emoționantă a celor doi eroi ai campaniei. Ne-am bucurat, de asemenea, că dintre probele olimpice am putut scoate în față scrima, un sport extrem de elegant, pe nedrept ignorat de-a lungul anilor de campaniile publicitare.", a declarat Alex Negoescu (Creative Director Cohn&Jansen JWT).
Echipele participante:
Echipa BCR
Ionuț Stanimir – Director Executiv Marketing & Comunicare.
Laura Andrei – Director Marketing
Anca Luca – Ofițer Marketing Senior
Cornelia Pleșoianu – Șef Department BTL
Cristian Pîrvu – Specialist Online
Echipa Cohn & Jansen JWT
Andrei Cohn - Managing Partner & Creative Director
Alex Negoescu – Creative Director
Diana Caracota – Strategic Planner
Felicia Stoica – Copywriter
Claudia Pascu – Art Director
Miriam Ivanescu – Account Director
Ruxandra Popescu – Account Manager
Arina Stoenica – Account Director
Oana McGinley – Account Manager
Ilinca Dumitrescu – AV Producer
Virgil Ghelmeci, Gabriela Gheorghe – DTP
Vlad Păun - CTO
Andrei Duțulescu – Online Project Manager
Alex Dumitrescu - Senior Web developer
Ionuț Necula - Senior Web developer
Cristina Bara – Web developer
Lucian Sora - Web designer
Casa de producție: Family Film
Regizor: Mauri Chifflet