Anul acesta, PIATRAONLINE, cel mai mare magazin online si offline de piatra naturala din tara, a dat startul editiei de Black Friday printr-un eveniment cu bloggeri si vloggeri organizat in cei 1000 de m2 de showroom si 800 de m2 de pavilion exterior.
Pentru ca misiunea celor de la PIATRAONLINE este aceea de a arata publicului o alta fata a pietrei, ne-am gandit ca Black Friday este un moment perfect pentru a-i familiariza pe toti cu versatilitatea si personalitatile surprinzatoare ale pietrei naturale.
Brandul nu e un simplu furnizor de piatra, ci un generator de inspiratie pentru designeri, arhitecti si toti cei interesati sa isi amenajeze casa. De aceea, conceptul campaniei s-a construit in jurul ideii de a scoate piatra la lumina intr-o zi si o noapte de Black Friday, adica de a o face mai accesibila tuturor celor care s-ar putea indragosti de ea.
Inainte de a da startul campaniei, am invitat cativa prieteni din blogosfera pentru a ne ajuta sa punem discounturile de pana la 80% la 1.000.000 de kg de piatra, la dispozitia tuturor. Mai exact, 6 bloggeri si vloggeri au descoperit prin joaca showroomul si pavilionul PIATRAONLINE.
”Datorita succesului de care ne-am bucurat anul trecut, am hotarat ca anul acesta sa suplimentam stocurile de produse pentru Black Friday astfel incat clientii nostri sa poata cumpara pe loc cantitatea dorita. Campania este gandita pentru a usura procesul de achizitionare: cand te-ai hotarat ce produs iti place, noi il livram direct la usa ta.
Dintre cele 1500 de modele si texturi disponibile in showroom, 100 au preturi incredibil de mici, timp de 24h, vineri, 17 noiembrie. Mai mult decat atat, multe dintre produse sunt deja puse in practica, astfel incat cei care doresc sa achizitioneze produsul sa isi poata forma o idee despre cum va arata rezultatul final in propria casa.
In plus, ne-am dorit sa sarbatorim cumva venirea Black Friday-ului, asa ca am acceptat propunere Marks de a organiza un eveniment cu bloggeri si vloggeri, care sa descopere primii ce pregatim de Black Friday 2017. - Mariana Bradescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE.
Tily Niculae, Camelia Capitanu, Marian Ionescu, Alex Damian, Ionut Bunescu si Alin Pandaru, alaturi de cate un cititor/urmaritor ales de ei si-au reamintit de copilarie prin intermediul unor jocuri in care ai nevoie de pietre pentru a juca. Mai tineti minte “Castelul” sau “Miuta”?
Un treasure hunt, in care participantii au cautat discounturile de pana la 80% ascunse prin pavilionul si showroom-ul aflate in intuneric total, i-a animat pe jucatori sa dea tot ce au mai bun pentru a castiga trofeele confectionate din granit extra blue de PIATRAONLINE, special pentru aceasta competitie.
“Cea mai buna modalitate de a comunica mesajul unui brand prin intermediul influencerilor mi s-a parut intotdeauna cea care implica o experienta memorabila. Ne-am dorit sa comunicam Black Friday la PIATRAONLINE printr-un mix de bloggeri si mecanici.
Am ales influenceri, bloggeri si vloggeri care experimenteaza mereu lucruri noi si sunt recunoscuti de comunitatile lor pentru asta, pe care i-am invitat “acasa” la PIATRAONLINE, dar si bloggeri A-listeri si influenceri cu bloguri acesate de un public numeros si matur, aflat in targetul PIATRAONLINE.
Corina Bacanu, Vali Petcu, Victor Kapra, Mihai Vasilescu sau Sabina Cornovac au comunicat pe blogurile lor despre discounturile de pana la 80%, la 100 de produse, adica 1.000.000 de kilograme de piatra naturala, pregatite anul acesta de PIATRAONLINE”, spune Adriana Sandru, Social Media Manager The MARKS.
ECHIPA PIATRAONLINE
Mariana Bradescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE
Sergiu Constantinescu-Bradescu, Managing Partner PIATRAONLINE
Vlad Constantinescu, Fotograf PIATRAONLINE
Dan Burghelea, Video Editor PIATRAONLINE
ECHIPA THE MARKS
Mia Munteanu, Client Service Director
Ana Maria Predut, Account Executive
Adriana Sandru, Social Media Manager
Daian Man, Art Director
Sabina Stanciucu, Copywriter
Alexandru Nedeianu, DTP
ECHIPA HEADSTART
Mihai Anton, Art Director Headstart