Ne mai ceartă lumea când nu punem diacritice, dar de data asta nu avem cum să nu le folosim. Pentru că numai în felul următor putem deschide subiectul de față: ”Ăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăă, ok”. Cafeaua de la Beanz e bună, am încercat-o, însă una-i produsul și alta e felul în care alegi să-l promovezi. În același timp, Black Friday a crescut cu reputația unei oportunități ce nu trebuie ratată - nici de clienți, nici de magazine. Poate că această presiune este una din explicațiile pentru care se întamplă lucruri ca cel de mai jos (vizualul a fost șters ulterior):
Conform BeanZ Cafe, bărbatul din imagine era din echipa de fermieri a lui Gabriel, originar din Uganda, care crește cafea ”la poalele muntilor inzapeziti Ruwenzori”.
Informația aceasta ajută să înțelegem mai bine vizualul, dar, vorba guvernanților noștri, nu s-a înțeles bine, nu s-a comunicat corect; mai ales în contextul *Black* Friday. În plus, dacă aducem aici și poza unui cowboy alb călare (sudist, ahem), putem conchide că existau idei mai bune de pus în practică zilele astea.
Tot ce-i mai trebuia acestui domn de pe pagina de homepage a Beanz era un steag confederat. Sau exagerăm?