Fermierii din Uganda fac cafea bună

Fermierii din Uganda fac cafea bună

Ne mai ceartă lumea când nu punem diacritice, dar de data asta nu avem cum să nu le folosim. Pentru că numai în felul următor putem deschide subiectul de față: ”Ăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăă, ok”.  Cafeaua de la Beanz e bună, am încercat-o, însă una-i produsul și alta e felul în care alegi să-l promovezi. În același timp, Black Friday a crescut cu reputația unei oportunități ce nu trebuie ratată - nici de clienți, nici de magazine. Poate că această presiune este una din explicațiile pentru care se întamplă lucruri ca cel de mai jos (vizualul a fost șters ulterior):

Conform BeanZ Cafe, bărbatul din imagine era din echipa de fermieri a lui Gabriel, originar din Uganda, care crește cafea ”la poalele muntilor inzapeziti Ruwenzori”. 

Informația aceasta ajută să înțelegem mai bine vizualul, dar, vorba guvernanților noștri, nu s-a înțeles bine, nu s-a comunicat corect; mai ales în contextul *Black* Friday. În plus, dacă aducem aici și poza unui cowboy alb călare (sudist, ahem), putem conchide că existau idei mai bune de pus în practică zilele astea.

Tot ce-i mai trebuia acestui domn de pe pagina de homepage a Beanz era un steag confederat. Sau exagerăm?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related