Lansarea The Attic Magazine versiunea 2

Lansarea The Attic Magazine versiunea 2

Cea de-a doua versiune The Attic Magazine va fi disponibilă online la finalul lunii noiembrie 2017. Evenimentul de lansare are loc pe data de 18 noiembrie în București, la Club Sims (Moxa 20), începând cu orele 21.00, alături de:

Sașa Liviu Stoianovici (live)
Dokia
Somebody’s Daughters
Stimmung
Trio Mercur
The Attic Soundsystem

Intrarea la eveniment este liberă, detalii aici.

A doua versiune The Attic aduce o interfață complet schimbată, îmbunătățită, mult mai accesibilă, user-friendly și ușor de accesat. Întrucât ne propunem să promovăm un tip de discurs interdisciplinar, reprezentat prin medii cât mai diferite, odată cu noua interfață vor fi modificate și o parte din secțiunile website-ului.

Noua structură editorială abordată în cea de-a doua versiune a revistei online vizează o temă generală trimestrială, care se va răsfrânge în diferite tipuri de conținut, de la interviuri la eseuri, de la recenzii la materiale ample de analiză și podcast-uri audio. Pe parcursul unui an vor exista mai multe teme generale abordate de către echipa editorială The Attic.

Prima tema generală vizează conceptul de 'eșec' (failure). Cum poate fi măsurat eșecul și cum se ajunge la eșec? Care este procesul prin care un potențial succes poate deveni un eșec? Ce înțelege fiecare persoană prin eșec? În ce măsură un eșec poate fi transformat într-un succes și viceversa și care este linia care le diferențiază sau, în același timp, le apropie?

 

DESPRE THE ATTIC

The Attic este o platformă de analiză, studiu, reprezentare, arhivare și diseminare a produsului cultural muzical specific unor comunități și grupuri sociale marginale sau al unor subculturi, disponibilă sub forma unei reviste online în limba engleză, la adresa http://the-attic.net.

Deși subiectul comun al cazurilor care prezintă interes pentru The Attic este muzica, scopul nostru este de a transcende mediul și de a investiga modul în care sunetul este modelat de contextul socio-cultural specific. Ne interesează produsul autentic, original, inovator și cu substanță. Muzica este cel mai prezent mediu artistic de exprimare și cel mai ușor de asimilat de către culturi diferite. The Attic urmărește cu precădere cazurile în care muzica nu a beneficiat de expunere în rândul publicului larg, în ciuda conținutului sau a tehnicilor inovatoare. Considerăm că o prezentare a acestor cazuri este mai mult decât necesară pentru a contribui la întregirea perspectivei asupra universului muzical și a reflexiei acestuia în cotidian.

O componentă importantă a activității The Attic este cercetarea și observarea diferitelor ipostaze ale muzicii și a modului în care diferite grupuri de oameni relaționează cu muzica. În acest sens, sub umbrela The Attic s-au adunat, de-a lungul a peste doi ani de existență și activitate, o paletă largă de jurnaliști, artiști și specialiști din domenii artistice și creative, conduși de pasiunea pentru muzică și de nevoia de înțelegere a fenomenelor sociale care derivă din acest mediu atât de versatil.

Echipa editorială și tehnică a The Attic este formată din jurnaliști, sociologi, antropologi, experți în comunicare, artiști, muzicologi, fotografi, producători muzicali, actori, regizori, scenariști, coregrafi, manageri culturali, cu experiență relevantă în domeniul cultural și cu o afinitate asumată pentru muzică. Considerăm că muzica a fost dintotdeauna o punte între culturi și a legat medii de expresie diferite, iar pentru noi a fost important ca acest caracter specific muzicii să se regăsească și în structura și modul de abordare a conținutului prezent pe http://the-attic.net.

*The Attic Magazine versiunea 2 este co-finanțat de către Administrația Fondului Cultural Național, în cadrul sesiunii III/2017 de Proiecte editoriale, secțiunea Noile media. Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related