Ce ne facem, puilor?!

Inceputul de an vine intotdeauna cu un cadou specific: o doza concentrata si gratuita de spoturi cu RCA. Ca sa nu mai zica nimeni ca n-a primit nimic de sarbatori. Ai, n-ai masina doza sigur o primesti si e atat de puternica incat orice nene cu sapa in mana de la campie si orice ciobanas "indubitabil" de la munte iti poate spune cine ce premii ofera, cu ce e reclama asiguratorului X sau Y. Nu ca ar fi diferente esentiale... dar intoxicatia e absoluta.

Nu stiu daca ar trebui sa apreciem aceste reclame ca "bune" sau "proaste". Dar stiu ca aproape toate sunt la fel. De ceva ani buni. O reclama la RCA este ca o calatorie in timp. Te duc imediat la inceputul anilor '90, cand spoturile TV erau ca niste printuri prezentate succesiv si cu voice-over.
Dar cui se adreseaza spoturile astea? Proprietarilor de autoturisme si alte vehicule!? Pai ce proprietar (sau chiar sofer daca tot suntem aici) e sensibil la "e mica, dar e cea mai buna"? (Si asta ca sa n-o amintim pe cea cu "e mica, dar e-a noastra", ca intram si peste altele...). In plus, ce proprietar/sofer aspira din tot sufletul lui la premiul numit Dacia Solenza?! Adica: ori idealul asiguratorului este sa atraga proprietarii de ciurucuri care viseaza la Solenza, ori e convins ca cei cu masini de peste 10.000 de euro au o slabiciune devastatoare pentru constructorul autohton. Pentru cei care nu se regasesc printre aecste doua grupe mari s-au inventat premiile in bani si cadouri. Sa ravneasca si ei la ceva. Evident, exista premii speciale si pentru doamne: daca esti cuminte si alegi pe cine trebuie primesti un set de cosmetice. Moca! Va vine sa credeti sau nu, tot cu rujul si sapunul faci treaba!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related