Creative Leadership for Women

Creative Leadership for Women

Brand activism, dezbateri despre Womens In Leadership, tendinţele în gândirea strategică, cele mai inovatoare campanii de brand sau strategii de marketing, şi o premieră: designerul Lana Dumitru și arhitectul Vlad Tenu aduc Foraeva în România!

Prea mulţi ani, brandurile au pus accent pe performanţele utilitare, pe beneficiile  şi pe calităţile care le diferenţiază în mintea consumatorilor. Astăzi, această abordare nu mai este suficientă. Noua generaţie de consumatori este mult mai preocupată de valorile pe care brandurile le susţin şi cu care se asociază, este atentă la modul în care brandurile se străduiesc să dea ceva înapoi comunităţii.

Pornind de la această realitate, Ziua de Media & Marketing debutează cu un studiu în exclusivitate - Hunting the Trend, despre tendinţele de consum ale anului 2018.

Programul zilei cuprinde mult aşteptatele sesiuni Brand Activism, dezbaterea Womens In Leadership precum şi prezentări despre cum să facem publicitatea din nou interesantă, inovaţia constructivă şi schimbarea exponenţială a lumii prin ‘Oceanele Albastre’, dar şi despre cum uneori este timpul pentru ”Think inside the box” deoarece, în lupta disperată pentru creativitate, idei inovatoare, diferenţiatori şi cursa pentru “înarmarea digitală”, uităm să aplicăm lucruri banale.

 

 

În exclusivitate în România, designerul Lana Dumitru și arhitectul Vlad Tenu vin la Ziua de Media & Marketing cu Foraeva, proiectul realizat în parteneriat cu Swarovski în care arta atinge noi repere ale perfecţiunii cu ajutorul tehnogiilor digitale. Lansat anul acesta în avanpremieră la World Jewlery Facets din Shanghai, Foraeva reinterpretează trecutul şi aduce viitorul în prezent printr-un proiect unic. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related