Comunicarea internă, atuul angajatorilor pentru eficiență și retenția forței de muncă

Comunicarea internă, atuul angajatorilor pentru eficiență și retenția forței de muncă

Trainerul internaţional Kelly Freeman prezintă în cadrul cursului Internal Communications din 11 noiembrie care sunt schimbările necesare pentru ca echipa managerială să le inspire încredere angajaților. Pentru o mai bună calitate a muncii soluția este implicarea angajaților în strategia corporației. Cursul oferă noţiunile si tool-urile pentru promovarea implicării angajaților, cum să fie motivați și cum să îşi îmbunătățească productivitatea. Participanţii vor învăța cum să creeze și să implementeze o strategie de comunicare internă adaptată la strategia generală de business.

 

Voi prezenta la curs studii de caz pe situații reale cu accent pe soluționarea lor. Va fi un curs interactiv în care încurajez cursanții să împărtășească experiența proprie și îi implic pe toți în workshopuri și exerciții specifice”, spune Kelly.

 

Fluctuația personalului poate fi combătută prin folosirea strategică a principiilor comunicării interne

Fluctuația de personal este o problemă globală cu care se confrunta toți angajatorii. În acest deceniu sunt valabile noi reguli, pe care angajatorii trebuie să și le asume și să le înțeleagă. Una dintre aceste reguli este comunicarea. Experienţa dobândită i-a arăta specialistului Kelly Freeman că implementarea strategiilor de HR folosind principiile comunicării interne ajută angajatorii să aibă o retenție mai mare a forței de muncă. Cu cât angajații înteleg și aderă la valorile companiei cu atât ei vor dori să rămână mai mult timp în acea organizație.

 

Comunicarea internă poate rezolva probleme majore ale angajatorilor, dar şi ale angajaţilor, devenind unul dintre pionii principali în eficientizarea activității.

Pentru a ajunge la rezolvarea problemelor majore în sfera angajat-angajator companiile trebuie să treacă mai întâi prin etapa de creștere a liderilor proprii din punctul de vedere al capacităților lor de comunicare profesională, investită prin ascultare și implicare. Rezolvarea problemelor din această sferă privește, totodată, și reîmprospătarea abilităților de comunicare ale managerilor pentru a avea o mai mare influența pozitivă asupra liderilor. La cursul Internal Communications, Kelly va discuta în detaliu despre toate aceste aspecte.

Participanţii vor învăţa din experienţe concrete întâlnite în activitatea vastă a trainerului.

Am prezentat un plan de afaceri care stabilea strategia de business pentru următorii cinci ani și am explicat personalului de ce acest lucru înseamnă ca locurile de muncă să fie modificate sau eliminate complet. În urma unei fuziuni, a fost important să fim onești despre noul model de business și despre potențialul impact al acestuia. Acest lucru a permis angajaților să facă alegeri proprii, de a rămâne în organizație sau de a-și găsi un nou loc de muncă,” povesteşte Kelly despre un caz important de comunicare internă.

 

Internal Communications oferă un nivel de expertiză înalt şi se concentrează pe noțiuni imediat aplicabile în situații reale, nu pe teorie.

Trainingul din 11 noiembrie reprezintă o noutate pe piaţa din România datorită nivelului de expertiză pe care îl oferă. Compania britanică International School of Communication (ISOC) este recunoscută la nivel internațional pentru clienții săi, printre care se numără 2 prim miniștri, 12 membri ai familiilor regale din întreaga lume, 50 de CEO, 75 de miniștri, 120 de parlamentari și peste 10.000 de profesioniști în comunicare din 50 de țări. Kelly Freeman are peste 25 de ani de experiență în patru departamente guvernamentale și ministere britanice. A fost Director de Comunicare în Departamentul pentru Mediu, Alimentație și Probleme Rurale (Defra) și a implementat proiecte de comunicare la nivel global pentru companii și ONG.

 

Managerii și specialiștii vor avea la dispoziţie noțiuni și instrumente prin care să își maximizeze rezultatele

Ne dorim ca trainingul de Internal Communications să îmbunătățească rezultatele participanților noștri în gestionarea și implementare campaniilor și programelor de comunicare internă. Le vom pune la dispoziție managerilor și specialiștilor noțiuni și instrumente prin care să își maximizeze rezultatele și le vom arăta tehnici prin care pot convinge superiorii de valoare strategiei de comunicare internă. Edițiile anterioare ne-au demonstrat că toate aceste informații sunt valoroase pentru participanți. Trebuie să menționez că am fost impresionată de dechiderea pe care au avut-o și de abilitălile lor ca specialiști în acest domeniu”, spune Kelly.

 

Internal Communications face parte din programul avansat Strategic Communication Training ce va avea loc în perioada 9-11 noiembrie in Bucureşti. Programul este la a treia ediţie, fiind organizat în parteneriat cu International School of Communication din Marea Britanie, de agenţia locală Creative Business Management.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related