Milka si IQads si-au propus ca sarbatorile de iarna din acest an sa fie sarbatorite mai… tandru! Prin competitia “Impacheteaza fiecare zi in tandrete, Craciunul acesta” designul tau va impacheta in tandrete fiecare cadou. Tu, in schimb, vei castiga premii. Si faima, bineinteles.
De ce tandrete?
Brandul considera ca tandretea se afla in interiorul fiecarei ciocolate Milka, pe care adori sa o savurezi, precum si in interiorul fiecarei persoane. Pentru ca sarbatorile de iarna se aproprie, Milka isi doreste sa impacheteze fiecare zi din luna decembrie in tandrete.
Astfel, Milka lanseaza competitia "Impacheteaza fiecare zi in tandrete, Craciunul acesta" si iti propune sa-ti exprimi tandretea si sa-i inspiri pe romani sa ofere cadouri si gesturi tandre. Prin hartia de impachetat cadouri cu designul creat de tine, vei fi alaturi de ei in aceasta perioada magica de sarbatori.
Cel mai tandru design de sarbatori
Competitia se desfasoara pe platforma TheCreator.
Poti sa te inscrii pana pe 26 noiembrie si ai libertatea de a-ti transpune viziunea asupra tandretii in spiritul sarbatorilor asa cum iti doresti.
Atat timp cat ai inspiratie si stii notiuni de baza Photoshop sau Illustrator, designurile tale sunt bine primite.
Curaj si mult succes in cursa.
Ce castigi?
- Locul 1: 1.000 de euro brut, pachete speciale de Craciun Milka si producerea si utilizarea designului in toate activarile Milka din campanie
- Locul 2: 600 de euro brut + pachete speciale de Craciun Milka si producerea si utilizarea designului in toate activarile Milka din campanie
- Locul 3: 400 de euro brut + pachete speciale de Craciun Milka si producerea si utilizarea designului in toate activarile Milka din campanie
Credem ca tandretea sarbatorilor de iarna te vor inspira. Asa ca asteptam lucrarile tale pana pe 26 noiembrie. Mai multe detalii despre competitie ai in brief si regulamentul competitiei. Citeste-le cu atentie.
Brieful
Ce ne dorim de la tine?
Propunerea unui design pentru hartia de impachetat cadouri dedicata campaniei de Craciun a brandului Milka. Magia si tandretea fiecarei zi din luna decembrie sa se regaseasca in designul tau.
Platforma de comunicare si obiectivele ei
Platforma de comunicare a brandului este – “Impacheteaza fiecare zi in tandrete, Craciunul acesta”. Ea are scopul de a aduce tandretea si magia Craciunului in fiecare zi din luna decembrie pentru toti cei ce simt entuziasmul si bucuria sarbatorilor inca din prima zi de iarna.
Milka isi propune sa transpuna tandretea in mod creativ prin designuri unice ale hartiei de impachetat. Obiectivul este acela de a imbraca fiecare zi a lunii decembrie in tandrete. Designul tau trebuie sa se inscrie in platforma de comunicare a brandului Milka si sa transmita sentimentul de bucurie si anticipare al sarbatorilor pe care il traim in fiecare zi a primei luni de iarna.
Targetul
Acesta are varsta cuprinsa intre 18-45 de ani, persoane ce traiesc magia Craciunului inca din prima zi de iarna. Iubitori ai ciocolatei si ai gesturilor tandre.
Detalii privind executia
Designul hartiei de impachetat Milka are ca elemente impuse:
- Forma desfasurata a hartiei de impachetat cadouri, cu un design care sa includa nuanta lila specifica brandului si alb.
- Modele formate din componente ce transmit bucurie si entuziasm sau care te duc cu gandul la aceasta perioada.
Formatele necesare pentru inscriere in competitie
1. Formatul de prezentare >> plecand de la Template_Prezentare_Design_Milka_Hartie_Cadouri.psd
Acest fisier trebuie sa contina simularea cadoului impachetat in design-ul tau si a zonei desfasurate.
Trebuie sa fie in format JPEG, JPG sau PNG si sa aiba maxim 10 MB.
2. Formatul de tipar >> plecand de la Canvas_Design_Milka_ Hartie_Cadouri.ai
Acest fisier trebuie sa contina propunerea ta de design desfasurat al hartiei de impachetat.
Trebuie sa fie in format .ai, la o rezolutie minima de 300 DPI, maxim 2 culori folosite in design, cele impuse anterior si sa aiba maxim 100 MB.
Atentie!! Participantii trebuie sa pregateasca patternul in zona indicata in fisierul .ai, care este un patrat de 5x5cm, zona care se multiplica automat in momentul unei modificari in patratelul marcat.
Toate resursele pentru inscrierea in competitie le gasesti in kitul de participare -> KIT_Milka_Craciun.zip
Timingul desfasurarii competitiei
- Perioada de inscriere: 8 noiembrie – 26 noiembrie 2017 (inclusiv).
- Perioada de votare (public + jurati): 27 noiembrie – 3 decembrie 2017 (inclusiv).
- Anuntarea castigatorilor: 5 decembrie 2017.
Juriul
Lucrarile acceptate in competitie sunt evaluate de juriul profesionist (70% din nota finala) si de juriul publicului larg (30% din nota finala).
Juriul profesionist este format din:
- Lavinia Ghinescu (Brand Manager Pralines, Countlines & Seasonals South-Central Europe)
- Alexandra Busuioc (Brand Manager Tablets South-Central Europe)
- Ioana Tulbureanu (Assistant Brand Manager Pralines, Countlines & Seasonals South-Central Europe)
- Martin Seele (Regional Creative Director Centrade | Cheil)
- Ioana Witty (Art Director Centrade | Cheil)
- Alina Gal (Client Service, Centrade | Cheil)
Criteriile folosite de juriul profesionistilor in evaluarea lucrarilor inscrise in concurs:
creativitatea ideii, calitatea executiei - design bine integrat ce respecta tema competitiei si adecvarea la brand - si impresia personala a fiecarui jurat.