Uneori, publicitatea nu pare a fi altceva decat o cursa. Era si o vorba, esti la fel de bun ca ultima campanie pe care ai semnat-o. Asta inseamna ca trebuie sa demonstrezi constant, cu fiecare brief, ca poti mai mult. Ca poti intelege mai bine, ca poti gasi o solutie mai potrivita, o strategie mai bine gandita, o idee mai creativa. Functii mai rasunatoare. Premii mai multe; si mai prestigioase.
Asa ar trebui sa te gandesti. Dar poti sa faci mai mult de atat. Poti sa #DoBiggerThings, sa-ti duci ambitia dincolo de cursa publicitara, dincolo de invidii, si sa privesti potentialul pe care il are o bucatica de publicitate. Iar Samsung se alatura ca partener al Premiilor FIBRA, de pe 16 si 17 noiembrie, si reaminteste de una dintre datoriile omului creativ: autodepasirea limitelor.
Iar cei care reusesc vor fi si cei mai premiati. In cazul FIBRA #2, de catre un juriu international format din 8 creativi de top: Casey Rand (Group Creative Director, Droga5 New York), Casey Bird (Freelance Conceptual Writer & President, She Says London), Aitor Borras (Associate Creative Director, apple tree communications), Soomean Chang (Freelance Creative Director), Till Eckel (Executive Creative Director & Managing Director, Jung von Matt Berlin), Howard Finkelstein (Senior Copywriter, Wieden+Kennedy New York), Levan Lepsveridze (Chief Creative Officer & Co-founder, Leavingstone) si Jussi Pekkala (Creative/Copywriter, hasan & partners).
“Samsung vrea sa inspire oamenii prin tehnologii si idei inovatoare, fiind totodata un sustinator al atingerii potentialului maxim printr-o atitudine “Do What you Can’t”.
Depasirea limitelor, inovarea permanenta sunt conditii esentiale pentru evolutie, iar oamenii de marketing si comunicare reusesc sa exceleze si sa surprinda mereu la aceste capitole. Suntem bucurosi sa sustinem Premiile FIBRA si sa contribuim la recunoasterea creativitatii si curajului in toate domeniile industriei de comunicare”, spune Simona Panait (Head of Corporate Marketing & Communications South-East Europe, Samsung).
Cele doua zile de festival vor culmina astfel cu o Gala de premiere, la care vom aplauda cele mai bune idei romanesti din ultimul an.
Premiile FIBRA, sustinute de IAA, UAPR, ADC*RO si IAB Romania, se intampla joi si vineri, pe 16 si 17 noiembrie la Hotel Caro (Bd. Barbu Vacarescu nr. 164 A).
Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.
Festivalul este organizat de IQads, platforma media dedicata industriilor creative din Romania.