InterDirect Network, cea mai mare rețea internațională de agenții independente specializate în data driven marketing, anunță numirea lui Cosmin Lăcătușu în funcția de Executive Chairman al organizației, după retragerea din activitate a fondatorului InterDirect Network, olandezul Pieter van den Busken.
În vârstă de 38 ani, Cosmin Lăcătușu are o experiență profesională remarcabilă: 16 ani în comunicare și marketing, respectiv 11 ani de experiență în marketing direct. Din 2008, este Director Executiv al Create Direct, o agenție specializată în campanii de rewards și incentive marketing și lider în campaniile de motivare, recompensare și loializare pe piața locală, afiliată la InterDirect Networking (IDN) din 2008, în calitate membru unic în România.
Cosmin Lăcătușu s-a implicat activ în InterDirect, în ultimii 3 ani ocupând funcția de Președinte al Comitetului de Program, iar din 2016 face parte din boardul de conducere.
"Această nouă poziție în cadrul IDN reprezintă pentru mine deopotrivă o mare onoare, de a continua munca extraordinară a lui Pieter van den Busken, un pionier în marketing direct, dar și o mare provocare de a contribui la extinderea și dezvoltarea rețelei, atât prin atragerea de noi membrii, cât și prin creșterea volumului de business și oferirea de valoare adăugată membrilor rețelei", a declarat Cosmin Lăcătușu (Executive Chairman al InterDirect).
Prezentă în 22 de țări din Europa, America și Asia, InterDirect Networking oferă membrilor săi oportunitatea de a dezvolta proiecte internaționale și de a stabili conexiuni de lungă durată cu partenerii de business, precum și acces la expertiză, traininguri și certificări pentru angajați, know-how și schimburi de experiență în cadrul rețelei.
Din perspectiva clienților, aceștia au posibilitatea să implementeze și să gestioneze campanii regionale sau globale utilizând un singur punct de contact, cu ajutorul unor specialiști cu experiență în materie de data driven marketing, digital, comunicare one-2-one, CX marketing, marketing automation, cluburi de loializare ș.a.m.d.
Organizația InterDirect Network (IDN) a fost înființată în anul 1988 din dorința creării unei comunități a agențiilor de marketing direct din toată lumea. Unicitatea sa constă în facilitarea accesului către cei mai buni specialiști de marketing data driven și digital din întreaga lume. Folosind cunoștințele și resursele țărilor membre, InterDirect oferă clienților săi o bază de expertiză remarcabilă. În același timp, la nivel colectiv, agențiile utilizează o abordare internațională coordonată pentru a oferi soluții integrate în implementarea proiectelor de marketing ale clienților la nivel global. În prezent, IDN este prezent în 22 de țări din Europa, America și Asia.