Cei mai renumiți directori români de creație așteaptă tinerii care doresc să dobândească aptitudini creative și care vor să pătrundă în industria publicității să se înscrie la cursurile celei mai inedite școli de concept din România. Înscrierile pentru cea de-a zecea ediție au loc pâna pe 6 noiembrie.
Înscrierile se fac online, pe www.scoalaadc.ro, rezolvând brieful de concurs propus de tutori. Participarea la concursul de admitere este gratuită, iar pentru a urma cursurile Şcolii ADC*RO, studenţii admişi vor avea de achitat o taxă de 500 de euro.
UniCredit Bank susţine tinerii la început de drum printr-o bursă care acoperă integral costul școlii. Bursa UniCredit va fi acordata primului clasat în urma evaluarii testelor de admitere. De asemenea, la finalul şcolii se continua tradiţia acordarii bursei Ionuţ Popescu cursantului care va termina pe primul loc şi va avea cel mai convingator portofoliu, premiu constând în returnarea taxei de participare.
Cursurile vor începe la final de an 2017 și vor dura patru luni. Școala cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate de la noi. La finalul școlii, aceștia își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.
Printre tutorii care aşteapta sa pregateasca o noua generaţie de studenţi se afla: Adrian Preda – Creative Director Friends \ TBWA, Andrei Tripşa – Creative Partner Three, Claudiu Dobriţa – Creative Director FCB Bucharest, Dorian Pascuci – Creative Director Havas Worldwide ADDV, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Ţurcanu – Creative Director Mercury360, Simona Suman – Group Creative Director MRM Worldwide România, Şerban Alexandrescu – Creative Director Headvertising, Ştefan Vasilachi – Head of Art Geometry Global şi Valentin Suciu – Creative Director Jazz Communication.