Mai există rețete clasice de promoții? ACTIV AD zice că nu

Mai există rețete clasice de promoții? ACTIV AD zice că nu

Se iau 2 branduri românești super cunoscute, Rom și Măgura, din 2 categorii distincte, cu 2 tipuri diferite de consumatori. Se provoacă Agenția să vină cu o rețetă creativă care să susțină acest mix și să atingă obiectivele de vânzare.

Eficient și inteligent, ACTIV AD găsește acel ingredient comun care nu ține seama de gen sau de preferințe, ci de două criterii majore pentru targetul tânăr: distracția și muzica.

 

Campania promoțională națională "Dă volumul distracției la maxim!" propune o mecanică cu înscriere online pe DistractieLaMaxim.ro sau via SMS, cu premii super atractive pentru cei din grupa de vârsta 16+: cinema surround la tine acasă, boxe portabile waterproof și bani ca$h.

Rezultatul este o campanie young and fresh care promite un element de entertainment atractiv pentru publicul tânăr, indiferent de gen și gusturi.

Deci, mai funcționează rețetele clasice pentru promoții? ACTIV AD spune că nu, pentru că regulile se rescriu continuu, părere împărtășită de Kandia Dulce, cât și de mai toți clienții Agenției.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


ACTIV AD

Who we are We are a creative and independent advertising agency that started 21 years ago with one thought in mind: that of succeeding in advertising. Some might have found it little, but this thought of ours to... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related