Se iau 2 branduri românești super cunoscute, Rom și Măgura, din 2 categorii distincte, cu 2 tipuri diferite de consumatori. Se provoacă Agenția să vină cu o rețetă creativă care să susțină acest mix și să atingă obiectivele de vânzare.
Eficient și inteligent, ACTIV AD găsește acel ingredient comun care nu ține seama de gen sau de preferințe, ci de două criterii majore pentru targetul tânăr: distracția și muzica.
Campania promoțională națională "Dă volumul distracției la maxim!" propune o mecanică cu înscriere online pe DistractieLaMaxim.ro sau via SMS, cu premii super atractive pentru cei din grupa de vârsta 16+: cinema surround la tine acasă, boxe portabile waterproof și bani ca$h.
Rezultatul este o campanie young and fresh care promite un element de entertainment atractiv pentru publicul tânăr, indiferent de gen și gusturi.
Deci, mai funcționează rețetele clasice pentru promoții? ACTIV AD spune că nu, pentru că regulile se rescriu continuu, părere împărtășită de Kandia Dulce, cât și de mai toți clienții Agenției.