Acum un an, agentia de comunicare digitala INTERACTIONS si-a lansat proiectul de new business propriu, #BrandsWeLove, bazat pe utilizarea social media, fara limite creative.
In cadrul proiectului, pagina de Facebook a agentiei a fost proiectata ca un loc de manifestare a aprecierii fata de brand-urile admirate intern (fie ca faceau parte sau nu din portfoliul INTERACTIONS). Astazi, pagina de Facebook INTERACTIONS este lunar in primele pozitii in Top Facebook Players IQads, in categoria Agentii Digitale/Interactive.
Proiectul consta intr-o postare creativa saptamanala, dedicata unor brand-uri cu personalitate, gandita si implementata in principal de Dan Cretu, art director INTERACTIONS, cu ajutorul Dianei Duca, copywriter al aceleiasi agentii. Postarea s-a stabilizat in fiecare zi de luni, la cererea fanilor paginii de Facebook INTERACTIONS care deja s-au obisnuit si anticipeaza rubrica. Nici brandurile nu sunt mai sfioase, apreciaza, comenteaza si unele chiar distribuie creatiile in care sunt mentionate.
La un an dupa implementare, #BrandsWeLove a marit cu 50% numarul pitch-urilor la care participa INTERACTIONS si a adus agentiei inca 2 clienti noi.
"#BrandsWeLove este un proiect in care am investit nu doar timpul si bugetul agentiei, dar si propriile noastre sentimente, pentru ca alegem brand-urile in functie de preferintele interne. Ne bucuram sa observam ca, imbinand utilul cu placutul, ajungem la un rezultat profesionist, ce atrage atentia influencerilor. Luand in calcul evolutia rubricii, ne dorim sa mentinem calitatea postarilor, a target-ului specializat caruia le dedicam si sa deschidem calea unor noi ocazii de comunicare cu brand-urile care ne plac si pentru care avem deja idei." explica Andreea Stan, Account Director INTERACTIONS si unul dintre fondatorii proiectului.
"Suntem o agentie de comunicare digitala si ni se pare normal ca demersurile noastre de new business sa se intample prin aceleasi metode prin care propunem clientilor nostri sa isi promoveze produsele si serviciile lor. Astfel, demonstram ca ceea ce propunem chiar functioneaza si ca, atunci cand faci un lucru cu profesionalism, rezultatele nu intarzie sa apara. Iar #BrandsWeLove ne-a adus in agentie rezultate concrete: clienti noi si bugete noi.", adauga Adrian Alexandrescu (Managing Partner INTERACTIONS).
Daca si tu vrei sa-ti surprinzi, in rubrica #BrandsWeLove, brand-ul favorit sau chiar brand-ul de care te ocupi, da Like paginii INTERACTIONS pe Facebook si fii cu ochii-n patru.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne tinem cuvantul dat, intotdeauna!"