PAZEA! Bogdan Moraru rupe gura targului: "INVIDIE?! S-A MAI FACUT!"

PAZEA! Bogdan Moraru rupe gura targului: "INVIDIE?! S-A MAI FACUT!"

Atentie MAXIMA, cititori! Intram pe taramul META si nu lasam nicio isterie in urma!!! Bogdan Moraru (Creative Director, Infinit Solutions) NU S-A PUTUT ABTINE si da in VILEAG: ca "invidia e buna, e buna, e buunaaaaa" fredonau prin 2009 si Money Channel cu Propaganda, imprumutand vocile unui girlband pe cat de promitator, pe atat de anonim.

Dar, cum zice proverbiala, cine rade LA URMA RaDe MaI BiNe! Bogdan, ne-ai dat-o cu DOVADA: invidia nu se demodeaza NICIODATA. Nici macar in publicitate!

Serios acum, Bogdan a fost invidios pe o gramada de campanii romanesti. Niste promotii misto l-au infuriat mai intai pentru ca erau misto si facute de altii, apoi pentru ca n-a castigat nimic la ele. Ce-i drept, prea tanar nu mai e, deci nu-i putem cere sa-si aminteasca toate invidiile lui publicitare, dar cateva tot ne-a listat mai jos. Iar pentru a genera unele invidii mai de actualitate, v-am pregatit un proiect FOARTE special aici. 

 

Primele invidii, cele mai frumoase

In primul rand, asa cum zicea candva o campanie Propaganda: invidia e buna :))

Prima campanie de care-mi amintesc si care m-a facut sa vreau sa lucrez in publicitate se intampla undeva prin 2000 si era un autopromo care zicea "We are nuts" si vizualul era cu doo nuci. "Adica poti sa faci glume d-astea si cineva sa te plateasca? Asta vreau sa fac", mi-am mormait de sub tuleiele razlete.

 

Campanii care au intrecut orice limita

Au fost cateva.... Unirea - promotia cu basculanta pentru ca Dorel, ROM - steagul pentru ca au starnit un pic nationalistul din mine, Sprite - fiare pentru fiara din tine, singura promotie la care mi-am dorit macsim sa castig, Prigat-neconventionalele cu matura de la raionul de aspiratoare, Mandra - printul care a si luat primul Cannes din Romania (parca). Si mai sunt multe, dar sunt batran si amnezic.

 

Cum te manifesti? Directii constructive

Nu e nimic negativ, pur si simplu mi-as fi dorit sa fac eu campaniile alea.

Cel mai tare e cand cei din jurul tau sunt mai buni ca tine, asta te face sa evoluezi. Fiecare campanie tare pe care o vad ca se intampla in jurul meu ma face sa devin mai bun. N-am ajuns niciodata sa iau o anumita campanie ca reper, dar intotdeauna am acceptat "provocarea" si am incercat sa fiu cel putin la fel de bun ca ceea ce se intampla in jur.

 

Cel mai bun lucru iesit din invidie

Cea mai sanatoasa revelatie: inconjoara-te sau lucreaza intr-un domeniu in care sunt multi mai buni ca tine.

 

Cui multumesti pentru invidie si inspiratie?

Pilu, Tripsa. Pentru timpul pe care l-au impartit cu mine. Pups u buci, oriunde esti tu ,)

 

Regim de consum al invidiei pe viitor

Ca si pana acum, cu foame si pofta.

 

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative. 
Festivalul este organizat de IQads, platforma media 
dedicata industriilor creative din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related