Perceptum a castigat pitch-ul de branding, pozitionare si lansare a unei noi categorii de produs sub brandul Campofrio

Perceptum a castigat pitch-ul de branding, pozitionare si lansare a unei noi categorii de produs sub brandul Campofrio

Caroli Foods Group, liderul pietei de mezeluri din Romania, a lansat in primavara, pentru brandul Campofrio, un pitch creativ pentru campania de lansare a unui nou produs destinat sa reprezinte, in acelasi timp, o noua categorie de produs: Meat Snack.

Perceptum a adus ideea castigatoare de branding, pozitionare si comunicare, cu un concept integrat, centrat pe stilul de viata al publicului tinta: tineri ocupati, dinamici, bine informati, care nu au timp si sunt interesati de solutii cat mai eficiente in toate aspectele vietii lor. Astfel, a luat nastere brandul Campofrio Active Snack, care promite sa devina noul stil de snacking al romanilor. Tagline-ul de lansare s-a nascut firesc, in continuarea acestei promisiuni, “Campofrio Active Snack – Rezerva ta gustoasa de energie”, iar povestea, la fel:

 

“Ne-a atras complexitatea acestui proiect, faptul ca este o noutate absoluta. Cand am creat Campofrio Active Snack, ne-am gandit la stilul activ de viata al consumatorilor romani, la faptul ca isi doresc sa fie mereu in forma, la provocarile pe care le aduce fiecare zi. Stim ca atunci cand mananca un snack, o fac de obicei pe fuga, foamea nu are intelegere pentru programul lor incarcat-si ca au nevoie de o sursa portabila de energie care sa ii tina in priza intreaga zi. Campofrio Active Snack e fix pe stilul lor, vine in portii unice, smart, foarte gustoase si satioase ce pot fi consumate oricand, oriunde, la birou, in calatorie, la o intalnire cu prietenii”, a declarat Raluca Ghilea, CEO Perceptum.

 

Atat prin diversitatea canalelor de promovare propuse in campania initiala de pozitionare, digital, Social Media, evenimente experientiale si instore marketing -, cat si prin originalitatea si interactivitatea provocarilor lansate catre public, campania propusa si implementata de Perceptum urmareste atingerea obiectivelor setate: familiarizarea publicului cu noul produs si informarea consumatorilor despre avantajele sale nutritionale, construirea si fidelizarea unei comunitati in jurul noului produs, prin crearea de engagement, interactiune si viralizarea mesajelor de brand.

Strategia de marketing conceputa de Perceptum a pornind de la branding - cu un nume si un ambalaj care reflecta stilul de viata dinamic, modern, deschis catre nou- a continuat cu platforma online, unde consumatorii sunt chemati sa deblocheze lumea provocarilor ActiveFun scanand codul QR de pe ambalajul produsului - si a dus experienta de produs, in premiera, la unul dintre cele mai iubite evenimente muzicale ale Romaniei, Festivalul UNTOLD, iar mai tarziu la Triatlonul Titanilor si TriChallenge Mamaia, evenimente sportive dedicate celor indragostiti de sport si healthy living.

 

“Meat Snacking este o categorie noua pentru Romania, desi in anumite tari din vest este deja o obisnuinta. Prin lansarea Campofrio Active Snack ne-am asumat rolul de a construi si comunica aceasta categorie, de a creea o pozitionare potrivita, bazata pe o nevoie curenta si sa facem loc pe raftul de snack-uri unui nou tip de produs. Secretul reusitei a fost sa pornim de la consumatorii de snack-uri, de la nevoile si motivatiile lor actuale si sa creem un produs nou care sa corespunda asteptarilor lor: un snack din carne, cu multe proteine, fara coloranti, fara potentiator de aroma, fara gluten si fara lactoza si, nu in ultimul rand, cu putine calorii.  La Pitch am ales acea strategie de promovare care sa reflecte un stil de viata activ si un calendar de activitati in care eroii principali sunt consumatorii, cu beneficiile pe care le resimt alegand noul stil de snacking”, Nadia Mitrica, Innovation & New Projects Manager Caroli Foods Group.

 

Campania de pozitionare a produsului continua consolidarea comunitatii de brand, cu o abordare puternic integrata online-offline, prin lansarea seriei de evenimente ACTIVExperience – powered by Campofrio ActiveSnack. Organizate in apropierea marilor parcuri  business, aceste evenimente isi propun sa ofere romanilor activi, ambitiosi si bine informati ocazia de a socializa alaturi de colegi si prieteni dupa birou, intr-o atmosfera energizanta, cu muzica si dj/MC.

 

Echipa de proiect:

Perceptum:
Raluca Ghilea – Head of Strategy; 
Corina Musat si Razvan Ilie – Project Management; 
Luana Muresan – Concept&Copywriting; 
Bogdan Petcu – Art Director;

Caroli Foods Group:
Nadia Mitrica – Innovation and New Projects Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related