Totul a inceput cu un punct. Rosu. Apoi, a fost linia, trasata prin mii de idei, zile de munca, si proiecte care au intarit-o. De 10 ani, linia rosie isi continua drumul, perfect drept, vertical, iar the Syndicate vrea sa ciocneasca pentru asta. Cu un pahar de vin rosu, bineinteles.
Cu ocazia implinirii a 10 ani de experienta, in cadrul evenimentului Smart Drinks of Bucharest, the Syndicate lanseaza pe 18-19 octombrie, Le Syndicat, primul “vin de la campagne publicitaire”. Pretul vinului publicitar este unul intrigant: 10.000 de euro.
Insa, la pachet cu licoarea, despre care the Syndicate spune ca este savuroasa, vine si o campanie integrata. Altfel spus, cu 10.000 de euro poti cumpara o campanie creata de profesionisti si sa ciocnesti un vin bun, la sfarsit, pentru succesul ei.
“De la inceput, filosofia noastra, viziunea noastra in constructia de campanii si branduri, a fost schimbarea unei paradigme depasite, mutarea liniei de la orizontala la verticala, schimband intelegerea ATL/BTL in Before-the-Line/After-the-Line. Linia noastra este rosie. Ca vinul. De cand ne stim, succesele the Syndicate au fost sarbatorite prin vin, intamplator sau nu, rosu. De ziua noastra, am simtit ca toate aceste elemente pot alcatui un cupaj perfect. Asa ca, dupa 10 ani, linia noastra ramane imprimata si pe brandul nostru de vin. ”, Razvan Vasiloiu, Co-owner, the Syndicate
“Acest vin reprezinta esenta a 10 ani de munca si pasiune dedicati publicitatii. Am cultivat cu grija, ne-am adaptat, am inovat, iar acum am cules roadele. Astazi, avem 6 divizii specializate (Architecture, Community, Digital, Entertainment, Identity, Sales-on), si mai multa energie ca oricand. Le Syndicat marcheaza noi inceputuri, pentru care suntem pregatiti si entuziasmati ca in prima zi. ”, Florin Olingheru, Co-owner, the Syndicate.
“Dupa mult timp petrecut in agentii si nu numai, si dupa multe bariere impuse de-a lungul vremii, ne-am adunat cativa oameni, si am hotarat sa facem publicitate in felul nostru, unul real si corect. Visam atunci sa fie locul in care sa simtim placerea de a lucra, de a invata, si de a construi fara limite. Ne-am dorit sa fim reali parteneri pentru toti clientii nostri, nu simpli executanti, pentru ca am vrut sa contribuim cu adevarat la brandurile si campaniile lor. 10 ani mai tarziu, ma pot mandri ca e exact cum ne-am imaginat.”, Valentin Vernea, Co-owner, the Syndicate