Clujenii care își doresc să profeseze sau sunt la început de carieră în copywriting vor avea ocazia să învețe în cadrul cursului de inițiere cum să scrie texte publicitare de succes. În zilele de 18 și 19 noiembrie 2017, agenția de training Creative Business Management vine la Cluj cu un program pentru începători în arta scrisului.
Programul este structurat pe 2 zile, timp în care trainerul Creative Business Management, Cătălin Ionașcu, va împărtăși cursanților noțiunile dobândite în urma a peste 5 ani de experiență în domeniu. La curs sunt așteptați manageri, antreprenori și freelanceri care vor să-și dezvolte abilitățile de gândire și scriere a textelor publicitare pentru mediul online. Cursul de copywriting este conceput pentru cei care vor să aducă un plus de valoare brandului propriu sau companiei din care fac parte.
”Am decis să organizăm acest training în Cluj datorită cererii mari și a recomandării partenerilor noștri din vest. Susținem cursul de 3 ani și în cele 23 de ediții desfășurate în București, peste 15% dintre cursanţi au fost din zona de vest a țării. Astfel am decis organizarea trainingului în Cluj pentru a veni în întâmpinarea cursanților prin reducerea costurilor pentru deplasare și cazare în București ”, spune Beatrice Pandea coordonator traininguri la Creative Business Management.
Trainerul Cătălin Ionașcu, specialist în content writing și copywriting, va împărtăși cu participanții cunoștințele teoretice și baza practică pentru a excela în scrierea de conținut. Structura cursului este bazată pe înțelegerea și aprofundarea metodelor de scriere, atât educative, dar mai ales de vânzare. Acest curs este axat exclusiv pe experiența practică a trainerului, astfel cursanții vor primi exemple proprii realizate pentru companii mici și medii din România.
”Cu toate că domeniile copywriting și content writing sunt deja nișe cu vechime în țările Occidentale, în România aceste noțiuni sunt încă la început. Munca de copywriting și cea de content writing presupune o serie de procese migăloase, pe care clientul sau beneficiarul nu le vede. Ele se desfășoară undeva, în umbră, și uneori implică multe ore de research, aprofundare și planificare. Prin intermediul acestui curs, participanții află ce înseamnă aceste două noțiuni, unde sunt folosite și cum, pentru a ști exact ce să ceară unui specialist și cum să își seteze așteptările corecte”, spune Cătălin Ionașcu.
Cătălin Ionașcu este fondatorul agenției Romanian Copywriter, una din cele mai cunoscute agenții specializată exclusiv în content writing și copywriting din România, având peste 250 de proiecte desfășurate.
Încă din 2014, cursul susținut de Cătălin a ajutat reprezentanți din peste 200 de companii să își îmbunătățească textele și materialele publicitare realizate.
Înscrierile pentru cursul de inițiere în copywriting şi content writing din Cluj au început deja și se pot face până pe 15 noiembrie. Numărul de locuri este limitat.