La începutul lunii septembrie, participanții la Awake Festival au avut ocazia să își testeze creativitatea în cadrul activărilor Grolsch, concepute si implementate de echipa Live Marketing Action. Festivalul a avut loc pe domeniul Teleki din Gornești, județul Mureș.
Grolsch, principal partener al evenimentului, a pus la dispoziția spectatorilor “The Experimentalist Brewery” - provoked by Grolsch, o zonă care reproduce la modul artistic elementele dintr-o berărie, unde cei prezenți au putut testa beri artizanale, specialități sau beri cu arome. De asemenea, publicul festivalului a avut parte și de o serie de provocări Grolsch Awakening : workshop-uri creative, mind games captivante sau capturarea amintirilor cu ajutorul aplicațiilor foto.
Anca Moraru, Head of BTL:
"Existența unei infuzii de festivaluri este propice, dar important este ca acestea să nu se constituie într-o expoziție de branduri, ci într-o mișcare de experiențe dedicate consumatorilor, în cultivarea unui spirit creativ și liber. Pentru noi este esențial ca oamenii cu care interacționăm să înțeleagă și să simtă ceea ce înseamnă Grolsch. Iar Awake, un festival boutique, a fost locul perfect, oferindu-ne contextul și deschiderea pentru toate acestea".
Pentru că Grolsch își dorește să fie aproape de consumator, oriunde se află acesta, participanții la festival au avut oportunitatea de a-și crea propriul tricou, cu forme predefinite și design imaginat chiar de ei și realizat cu ajutorul vopselelor puse la dispoziție, sau chiar ochelari din doze reciclate. De asemenea, aceștia au fost provocați la concentrare și gândire în perspectivă în încercarea de a rezolva un mind game. Aparent simplu, o sfoară cu nodurile potrivite a pus în dificultate mulți curajoși.
Creativitatea muzicală a participanților a fost provocată în cadrul activării Touch the music prin intermediul unei harpe cu senzori, care reacționează la mișcare și care emite sunete în tandem cu gesturile utilizatorului.
Cei care au dorit să plece acasă cu o amintire palpabilă legată de apropierea cu brandul Grolsch au putut testa două aplicații foto: gif la 30 de grade în universul Grolsch sau incursiunea într-o altă realitate prin intermediul VectorPhoto.
Fanzine-ul Grolsch – o carte care spune o poveste – a fost suportul pe care brandul l-a oferit participanților pentru a își exprima sentimentele în orice formă grafică posibilă. Fie că au fost mesaje sau desene, participanții au împărtășit interacțiunea cu festivalul și cu brandul.
“Ideea de experiment este parte din spiritul Grolsch , iar posibilitatea de a trezi curiozitatea consumatorilor printr-un festival nou, plin de provocări creative, a însemnat pentru noi prilejul unei colaborări frumoase cu toți partenerii. Ne-am propus să amintim publicului că a gândi creativ și a face lucrurile diferit iți poate transforma viața - să devină mai bună și mai interesantă.
De la lucruri simple precum crearea propriului tricou cu mesaje până la poze gif într-o realitate virtuală, participanții la festival s-au bucurat împreună, în toate zilele festivalului, de spiritul AWAKE. Și au stat ‚Awake’, mai ales alături de berea Grolsch și toate specialitățile prezente la „Beraria Experimentalistă”, printre care s-a regăsit și specialitatea Weizen la draught, care a putut fi savurată în premieră la festival”, a declarat Cristina Gherman, Global Brands Director, Ursus Breweries
Echipa Live Marketing Action care a lucrat la acest proiect este formată din:
Anca Moraru – Head of BTL
Alexandra Mihalcioiu – Account Manager
Manuela Hanza – Account Executive
Adrian Mirlogeanu – Project Manager
Paul Goti – Art Director
Raul Ciceu – Art Director
Diana Voinea – Copywriter
Cristina Caloian – Copywriter