Kubis Interactive, McCann Worldgroup România şi Publicis România / Publicis One au avut în luna septembrie, conform membrilor ADC România, cele mai creative idei.
Noua provocare Grolsch a încercat sa transpună vizual emoțiile pe care le simțim atunci când ascultăm muzică, un experiment cu trei ingrediente pentru 14 participanţi: un concert live, neuroștiință și artă vizuală. „Awake Your Curiosity Experiment” a fost facut de catre Kubis Interactive în preajma festivalului Awake, cu echipa formata din Florin Busuioc, Art Director şi Carina Toma, Copywriter.
Ruxandra Matache, Group Creative Director & membru ADC România prezinta cinci motive pentru care a dat nota maxima acestei idei: “Idee simpla a bit beyond clasic advertising // Explica într-un mod visually striking un concept destul de abstract - cât de mult ne afecteaza stresul. Kudos to Aural Eye pentru visuals! // Dovedeşte într-un mod engaging ca oricine poate fi creativ când se relaxeaza şi se concentreaza pe un singur lucru. // Combina seamless arta cu ştiinţa şi tehnologia. // It really fits. Se potriveşte cu brandul Grolsch, platforma Experimentalist şi cu eventul promovat - Awake Festival.”
Locul al doilea este ocupat de McCann Worldgroup România, pentru campania de lansare Taco Bell, singurul Taco Bell pe o raza de 1208 km, primul din Europa Centrala şi de Est. Şi pe asta au mizat şi în campanie, cu mesaje personalizate pentru diverse alte ţari lipsite de celebrul fast-food, prin care le invitau sa viziteze România pentru a face, cu aceasta ocazie, şi o vizita la Taco Bell din România. Echipa McCann: Arpad Rezi, Art Director şi Bogdan Costin, Copywriter.
Locul 3 ne da ocazia sa-l menţionam pe Morgan Freeman, într-o reacţie surpriza de la Visa pentru un fan Untold: “A gift from Visa – Morgan Freeman narrates Carmen’s Facebook comment”, idee marca Publicis România/Publicis One, cu echipa Karla Georgescu, Art Director şi Ruxandra Drilea, Copywriter.
Menţiunile lunii septembrie merg catre Golden Brau & Geometry Global, pentru „Panoul care aduce distracția făcută de soare pe plaja” (cu Ştefan Vasilachi – Head of Art & Bogdan Costin – Senior Copywriter).
Echipa de la Funky Citizens pentru „Infografice civice” şi coperta celui mai recent numar Decât o Revista, cu tema „Noi şi ei”, cu un ping-pong creativ între Lehel Kovács, Ilustraţie, Artemisa Pascu, Design şi Cristian Lupşa, Editor.