Expoziția de artă semnată de Hirotoshi ITO, inspirată de PIATRAONLINE și comunicată de Marks

Expoziția de artă semnată de Hirotoshi ITO, inspirată de PIATRAONLINE și comunicată de Marks

PIATRAONLINE este primul și cel mai mare magazin online de piatră naturală. Dar, mai important, este o echipă pasionată de design și arhitectură pentru care piatra e mai mult decât un material, e un catalizator care dezvoltă potențialul fiecărui proiect.

La aniversarea de 10 ani a brandului, strategia de comunicare s-a conturat în jurul promovării feței nevăzute a pietrei, pentru a-i ajuta pe oameni să înțeleagă cât de expresiv este acest material.

În consecință, am avut un an plin de proiecte. Și încă nu s-a terminat. Am început cu rebranding alături de Phenomena Laboratory și cu definirea promisiunii de brand, apoi am creat ARHIKIT, kitul de resurse dedicat designerilor și arhitecților și oferit gratuit, a urmat 10designblog, competiția dedicată celor care vor să-și creeze un blog de design și arhitectură și am continuat cu lansarea noului pavilion expozițional dedicat pietrei naturale, cel mai mare din Europa și singurul din România.

Pentru că anul nu s-a terminat, mergem mai departe, cu o expoziție de artă în piatră semnată de Hirotoshi Ito, inspirată de PIATRAONLINE și curatoriată de Ioana Ciocan la Galateca.            

 

În viziunea celor de la PIATRAONLINE, fiecare bucată de piatră naturală este o operă de artă sculptată de natură: unică, expresivă, tulburătoare. De aici și admirația pentru arta lui Hirotoshi ITO, dorința de a prezenta universul său comic-absurd în România și ocazia noastră, a celor de la Marks, de a comunica evenimentul unui public pasionat de neconvențional.

 

Expoziția Pleasures of Paradox. The Fine Stone poate fi vizitată la Galeria Galateca, între 10 și 15 octombrie 2017 și conține o colecție de lucrări în piatră care sfidează așteptările și concepțiile despre acest material. În mâinile artistului japonez piatra devine docilă și creează compoziții bizare care te fac să cauți semnificații noi în obiecte, aparent, comune.

 

Campania de promovare a expoziției de artă are o componentă offline, prin outdoor ads, spoturi radio, Black Car branding - mașina oficială a evenimentului și activare în showroom. Dar și o componentă online, prin comunicarea expoziției pe rețelele sociale.

 

Inițierea și susținerea evenimentului vin ca o continuare firească a tuturor eforturilor de comunicare de până acum. Am spus cu fiecare ocazie că piatra poate intra în foarte multe roluri și se poate reinventa cu fiecare nou context în care este încadrată. Viziunea paradoxală a artistului japonez vorbește tot despre calitățile contradictorii ale pietrei și despre multitudinea de semnificații pe care le poate conține.

Artistul japonez Hirotoshi ITO a studiat la Universitatea de Arte din Tokyo și a lucrat, încă din studenție, cu suprafețele reci. A ajuns să încânte o lume întreagă cu sculpturile sale în piatră, sculpturi care uimesc prin aerul uman pe care îl emană.

Vă întrebați cumva unde este nevoit să meargă artistul pentru a găsi acele pietre de care are nevoie? Ei bine, nu prea departe. ITO mărturisește că le culege chiar din albia râului aflat în vecinătatea cartierului în care locuiește.", Ioana Ciocan (Curator).

         

„Pentru perioada de teasing, showroomul PIATRAONLINE a devenit un spațiu expozițional în avanpremieră, prezentând una dintre lucrările colecției. Piedestalul este invitația neconvențională a evenimentului de la Galateca și vorbește despre paradoxul pietrei din arta lui Hirotoshi Ito, semnalizând exponatul prin intermediul unui triunghi Penrose. Așa că, publicul pasionat poate găsi în showroomul nostru două dintre obiectele de artă semnate de Hirotoshi ITO.” , Mariana Brădescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

 

Am înțeles, încă de prima oară când am făcut cunoștință cu arta lui Hirotoshi Ito, că lucrările sale sunt un argument în plus pentru afirmația pe care am susținut-o de la început, aceea că piatra naturală poate genera nelimitat inspirație pentru toți cei care vor să-i descopere poveștile. Așa că invitația pe care am trimis-o artistului a venit ca un gest firesc. Ne doream să împărtășim viziunea sa cu cei din jurul nostru", Sergiu Constantinescu-Brădescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

 

THE TEAM:

Mariana Brădescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE
Sergiu Constantinescu-Brădescu, Managing Partner PIATRAONLINE
Ioana Ciocan, Curator
Daian Man, Art Director, The Marks
Sabina Stănciucu, Copywriter, The Marks
Alexandru Nedeianu, DTP, The Marks
Mia Munteanu, Client Service Director, The Marks
Adriana Șandru, Social Media Manager, The Marks
Cristina Cuvineanu, Account Manager, 2activePR
Corina Bârlădeanu, General Manager, 2activePR

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related