Urmeaza Marea Unire dintre istorie si design, intr-o competitie creativa Alexandrion

Urmeaza Marea Unire dintre istorie si design, intr-o competitie creativa Alexandrion

Relaxarea nu inseamna doar plaja si piscina in miez de vara. Nu e numai repaus complet sau turism de weekend. Toate formele de bine au rolul lor in destinderea omului, dar unele sunt mai captivante si povestea lor merita spusa. Ca sa parafrazam un aforism care circula pe internet, nicio poveste buna nu a inceput vreodata cu un suc de portocale. In schimb, un pahar de Alexandrion, sa zicem, are tot ce-i trebuie pentru a upgrada timpul liber la diverse forme de satisfactie: momente de respiro si dialog cu prietenii, oportunitati de aduceri aminte. Gustul face asta, dar cand e flancat si ornat cu idei bune, cu atat mai bine. Iar de idei bune am auzit ca va ocupati voi, creativilor care ne cititi.

Sub forma de poveste-melanj-intre-trecut-si-prezent, Alexandrion lanseaza o provocare spirtoasa unde designul si creativitatea sunt ar(o)mele principale. Contextul: intreg anul 2018 ce va sa vie, adica Centenarul Marii Uniri. Fiindca e bine sa nu uitam ca bauturile bune sunt ca tarile cu istorie lunga: ai nevoie de timp, rabdare si curiozitate ca sa le descoperi toate partile frumoase.

De azi si pana pe 31 octombrie, sunteti chemati cu idei si propuneri de design pentru capacul si eticheta sticlei de Alexandrion. Faceti asta, iar lucruri bune se vor intampla pentru voi, sub forma unui premiu mare de 3.000 de euro sau unul dintre cele 50 de tricouri, editie limitata Romania 1.0.0.

Pentru brand, centenarul e un prilej de a lansa pe piata o sticla editie speciala care sa ne aminteasca ce a insemnat Romania atat prin Marea Unire, cat si de-a lungul celor 100 de ani. Iar obiectivul principal e de a reinterpreta, prin design, spiritul romanesc. Si de a sublinia mandria de a fi roman. Si de a sarbatori istoria Romaniei. Toate astea, printr-o propunere creativa de branding (eticheta si capac) a editiei speciale ALEXANDRION 100

Brieful complet il gasiti aici. Cititi-l atent!
Ok, acum ca ati citit brieful, ce urmeaza? Sa-l mai cititi o data.
Apoi parcurgeti tot regulamentul, ca sa n-aveti surprize.
La rand in procesul creativ e etapa intermediara. In care, in ciuda a tot si a toate, iti faci curaj. Turnati-va cate-un pahar de Alexandrion, apucati-va de treaba pana la final.
Apoi, inscrieti lucrarea in concurs.

Juriul e format din experti simpatici si intelegatori; e, insa, si e destul de numeros, deci nu le testati rabdarea. Din partea brandului va vor evalua Madalina Neamu (Brand Manager), Marilena Andronic (NPD Manager), Ioanna Konstantinou (Global Brand Manager), Evros Papadopoulos (Global Marketing Manager), Simona Popescu (Senior Brand Manager), Oana Maniutiu (Graphic Designer) si, din partea agentiei Tuio, Cosmin Baba (Creative Director).

La final, va spunem doar atat: concursul asta e o sansa buna de a povesti Romania printr-un design. Dar, mai important decat orice, vorbim de un prilej bun pentru imbinarea celor doua lucruri care, nu demult, serveau drept munitie detractorilor vostri: "stai toata ziua cu coniacul ala in mana si desenezi". 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related