Marks, impreuna cu PIATRAONLINE, prezinta cel mai mare pavilion expozitional dedicat pietrei naturale

Marks, impreuna cu PIATRAONLINE, prezinta cel mai mare pavilion expozitional dedicat pietrei naturale

Marks semneaza cel mai nou proiect PIATRAONLINE, deschiderea celui mai mare pavilion din Europa dedicat pietrei naturale de exterior: 800 de metri patrati sub forma de labirint, in care sunt expuse 300 de produse din portofoliul brandului, atat fan favorites, cat si produse in premiera.

Noul spatiu vine ca o completare a showroomului interior, punand accent pe valentele pietrei naturale in mediul exterior. Pavilionul este o galerie de idei puse in practica pentru toti cei care au nevoie sa isi imagineze cum ar arata piatra la ei acasa, dar si un spatiu de lucru si inspiratie pentru designeri si arhitecti.

Labirintul te invita intr-o calatorie, iti arata cum stilul de montaj poate influenta atmosfera pe care piatra o creeaza si surprinde versatilitatea materialului in zonele-concept cu diferite influente: columbiana, traditionala, moderna, exotica sau mediteraneeana.

Motivatia din spatele noii extensii a brandului este transformarea potentialului pietrei naturale in ceva palpabil, pentru toti cei interesati sa dezvolte personalitatea casei lor, dar si pentru profesionistii care au nevoie de resurse specifice. Pavilionul PIATRAONLINE ramane fidel promisiunii de brand si devine un nou generator de inspiratie, prezentand colectii custom-made si produse in premiera.


Eveniment lansare pavilion expozițional organizat de 2activePR, video realizat de echipa PIATRAONLINE

 

„Am vrut sa gasesti aici ce nici nu stiai ca vrei. Vrem sa le aratam clientilor nostri potentialul pe care il are piatra naturala, de aceea in noul pavilion clientii nostri pot gasi inspiratie pusa in practica.”, Mariana Brădescu-Constantinescu, Managing Partner  PIATRAONLINE.   

 

“Adevarata provocare pentru Marks a fost brieful pentru lansarea unui spatiu-concept care inca nu era gata. Desi selling point-ul principal este, in primul rand, modul in care arata, am gasit o cale sa-i spunem povestea fara sa ne putem folosi de imagini. Altfel spus, am lucrat in paralel cu echipa de arhitecti care il construia, contracronometru. Stiam conceptul din spate, vazusem planurile si randarile, dar urma sa-l vedem for real abia la evenimentul de lansare.”, Mia Munteanu, Client Service Director Marks.

 

Putem spune ca solutia noastra a fost un amalgam creativ: campanie de imagine, de PR, meet the team, dar si de brand awareness. Am vrut sa ne concentram pe echipa din spatele proiectului si sa transmitem mai departe pasiunea si implicarea pe care o au ei atunci cand vine vorba de piatra naturala. Si cine sa fie mai in masura sa ne inspire decat oamenii din spatele proiectului?

Astfel, am vrut sa-i facem si pe ceilalti sa se indragosteasca de piatra naturala, folosindu-ne de cuvintele celor care cred cu adevarat in forta de expresie a acestui material: echipa PIATRAONLINE. Viziunea lor se bazeaza pe dorinta de a-i face pe ceilalti sa inteleaga potentialul pietrei si bogatia povestilor pe care acest material le poate spune. Oamenii din spatele business-ului au creat o scena, au adus piatra in centrul ei si acum te invita sa vezi ce are de spus.

Pentru a promova experienta 360 pe care ti-o ofera pavilionul, am adus in discutie acei diferentiatori care fac din noul spatiu un upgrade fata de showroomurile sau depozitele din industrie, atat online pe generatordeinspiratie.ro, cat si offline, in interiorul labirintului. Am tradus inovatiile businessului in reasons to believe pentru clientul care nu a mai intrat in contact cu piatra naturala.

Suplimentarea continua a stocurilor se transforma in ideea ca pleci acasa cu ce iti place, chiar azi. Sau faptul ca este cel mai mare pavilion de acest fel din Europa si singurul din Romania inseamna ca doar aici vei gasi ce nici nu stiai ca vrei.

 

“Nu am putut arata imagini din pavilion in campanie, dar nici nu a fost nevoie. Scopul nostru a fost acela de a starni curiozitatea si a arata ca piatra are mai multe de oferit than meets the eye. Pentru ca orice ti-am spune si orice ti-am arata, trebuie sa vezi cu ochii tai si sa simti pe pielea ta pentru a intelege cu adevarat.”, Sabina Stănciucu, Copywriter Marks.

 

Iar spatiul expozitional este intr-o continua transformare. In StoneFeed, Pe generatordeinspiratie.ro poti afla in real time ce produse noi aducem, cand va avea loc urmatorul eveniment sau ce spatiu-concept urmeaza sa amenajam.  

Am declinat ideea in online, dar si offline. In online sub forma site-ului dedicat, a campaniilor ongoing de pe Facebook si Instagram, iar in offline prin spoturi radio, OOH, branding Black Cab, city lights si lift frames in cladiri de birouri.

 

A fost o provocare pentru echipa Marks, dar si o placere, pentru ca zona de Design si Arhitectura este right up our alley. Am lansat un pavilion expozitional de piatra naturala, dar si un spatiu neconventional pentru garden parties, evenimente de nisa si prosecco nights. We love our job.

 

ECHIPA PIATRAONLINE

Mariana Bradescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE
Sergiu Constantinescu-Bradescu, Managing Partner PIATRAONLINE
Vlad Constantinescu, Fotograf PIATRAONLINE
Dan Burghelea, Video  Editor PIATRAONLINE

 

ECHIPA THE MARKS

Mia Munteanu, Client Service Director Marks
Ana-Maria Predut, Account Executive
Sabina Stanciucu, Copywriter
Daian Man, Art Director
Adriana Sandru, Social Media Manager
Alexandru Nedeianu, DTP
Dan Hagiu, DTP
Andrei Enache, Digital Project Manager
Alexandru Panturu, Frontend Developer
Bogdan Miinescu, Frontend Developer
Radu Cioran, Backend Developer

 

ECHIPA PHENOMENA LABORATORY

Arh. George Dumitru Alina,
Arh. Paliuc Ioana
Ing. Nae Alexandru Lucian
Dsgn. Otet Andrei 
Arh. Matei Cristian
Arh. Baicu Stanescu Eduard Nicolae

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related