Vanzatorii din traditional trade sau retail, farmacistii, se bucura cu totii de o multitudine de programe ce le pot aduce premii sub diferite forme. Pana recent, fitofarmacistii nu au beneficiat de acelasi tratament avantajos. Asta pana cand, in urma unui brief al celor de la Syngenta, the Syndicate a unit fitofarmacistii sub “acoperisul” Clubului National Pentru Fitofarmacii.
Oricine poate adera la Clubul National Syngenta Pentru Fitofarmacii. Dar ca orice club care se respecta, cei care vor sa intre trebuie sa urmeze un ritual de initiere. Un client misterios a dat tarcoale fitofarmaciilor si a interactionat cu vanzatorii. Oricine a recomandat Syngenta in perioada campaniei a intrat automat in clubul nostru si a fost recompensat. Odata intrati in Clubul Syngenta, au putut aduce premii substantiale fitofarmaciilor in care lucrau, raspunzand corect la chestionarul clientului misterios.
"In urma research-ului, ne-am dat seama ca fitofarmacistii sunt in contact cu firmele producatoare mult mai putin decat si-ar dori. Printre putinele momente in care acestia interactioneaza cu brandul se afla doar cel in care compania lipeste un poster. De aceea, am realizat un concept care sa ii faca sa se simta inclusi si un program simplu care sa le ofere avantaje reale.", Valentin Vernea (Client Service Director, the Syndicate).