Vestea bună vine de la KFC și UM Studios, divizia de branded content a UM Romania, care au reușit deja să amâne sosirea iernii cu mai mult de o lună! Campania se adresează tuturor celor cărora le place „pe bune” gama Krushers și vor să se bucure de băutura preferată indiferent de anotimp.
Toată lumea știe că Fuego este vestitorul iernii. Cum se termină vara, artistul își pregătește concertele pentru Crăciun și se apucă de împodobit bradul. Anul acesta, KFC își propune să îl țină ocupat cât mai mult timp, pentru a întârzia venirea iernii și a păstra băuturile-vedetă ale verii cât mai mult timp în restaurante. În doar 3 zile de la pornirea campaniei, utilizatorii au reușit să prelungescă vara cu aproape două luni de zile!
„Pentru că ne dorim constant să fim cât mai aproape de consumatori, toamna aceasta am hotărât să îi implicăm direct: îi lăsăm pe cei care sunt fanii Krushers Mocktail „pe bune” să decidă disponibilitatea băuturilor în restaurantele KFC. Aceasta este și ideea de la care a pornit campania de comunicare: să prelungim vara, ca să ne putem bucura cât mai mult timp de cele 3 arome delicioase Krushers (Ananas, Mojito și Căpșuni)”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC România.
Utilizatorii pot să îl țină ocupat pe Fuego accesând site-ul kfc.ro/prelungestevara. Cu cât îi dau mai multe lucruri de făcut, cu atât disponibilitatea Krushers Mocktail în restaurantele KFC crește.
„Când am prezentat ideea, celor prezenți nu le venea să creadă că vrem să facem o campanie cu Fuego. Deși conceptul a fost aprobat pe loc, nici nouă nu ne-a fost ușor să ne obișnuim cu gândul că da, vom face o campanie pentru KFC cu celebrul Fuego! L-am contactat și am avut plăcuta surpriză de a descoperi, în spatele artistului serios, un om cu simțul umorului! Deși am lansat-o de doar câteva zile, campania a cucerit internetul!”, ne-a spus Adela Dan, Head of Content UMStudios România.
Produsele vor fi disponibile în toate restaurantele KFC din România, în perioada stabilită de fanii Krushers pe site-ul campaniei. Așa că anul acesta winter is not coming (yet!), gama Krushers e încă aici!
UM Studios România, divizia de branded content a UM România – cea mai premiată agenție de media din România – a luat ființă la începutul acestui an. Printre clienții agenției se numără Coca-Cola, Dedeman, Virgin Radio, Intersnack.
Din echipa KFC Romania:
Monica Eftimie, Chief Marketing Officer
Monica Douglas, Marketing Director
Gabriel Nenciu, Senior Brand Manager
Mariana Lisofschi, Brand Manager
Andreea Boala, Brand Manager
Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager
Tina Cretu, Digital Manager
Din partea UM Romania:
Adela Dan, Head of Content
Ioana Dinu, Copywriter
Alina Vasile, Account Director
Victor Croitoru, CEE Regional New Business and Strategy Director
Sandina Crisiarcu, Head of Planning
Francesca Muresan, Art Director
Cristian Ene, Senior Digital Planner
Diana Popa, Media Researcher